掃呢頁CODE去手機

2018年11月24日 星期六

何猷啟:賭王感冒入院 何猷啟預祝爸爸97歲生日 __,何鴻燊,賭王,何猷啟,

何猷啟到醫院為爸爸慶生。賭王何鴻燊三房兒子何猷啟約5時左右單拖現身醫院,表示來為明天97歲生日的爸爸慶祝,表示預備了少少禮物:「買咗平常用到嘅嘢,保暖 ...


何猷啟到醫院為爸爸慶生。


賭王何鴻燊三房兒子何猷啟約5時左右單拖現身醫院,表示來為明天97歲生日的爸爸慶祝,表示預備了少少禮物:「買咗平常用到嘅嘢,保暖嘅嘢。」問到不帶埋未婚妻來?他謂不在港,並祝爸爸身體健康,問到爸爸身體如何?他謂:「幾好,幾精神。(傷風感冒入院?)冇嘢,天氣凍入嚟。」

他亦謂他們預備了幾個生日蛋糕,但由家姐她們負責,自己不知道有何特別款式。他亦謂爸爸有與他傾婚事,自己定好明年結婚,有好消息再跟大家講。而較早前有三房的工人攞蛋糕及行李箱上醫院。而三房女兒何超蓮緊隨細佬猷啟到醫院,她表示切完蛋糕落嚟。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!