掃呢頁CODE去手機

2018年11月24日 星期六

鄭嘉穎:C1:鄭嘉穎臍帶當何B仔:咁大條嘅 __,

恭嘉晒!鄭嘉穎一擊即中,趕及明年「入五」前做爸爸!前晚他與太太陳凱琳(Grace)分別在社交網公布有喜的消息,雖然他被爆陪Grace照超聲波時,以為臍 ...


恭嘉晒!


鄭嘉穎一擊即中,趕及明年「入五」前做爸爸!前晚他與太太陳凱琳(Grace)分別在社交網公布有喜的消息,雖然他被爆陪Grace照超聲波時,以為臍帶是「何B仔」,不過Grace有「龍鳳胎」真傳,二人當然希望一索得「好」

49歲藝人鄭嘉穎與27歲陳凱琳今年八月在峇里島舉行婚禮,前晚嘉穎出席電影《P風暴》煞科宴後,於晚上10時許在社交網上載與Grace的擁抱照,留言宣布快將為人父母的喜訊。先是嘉穎在ig留言:「感恩節,一個為了慶祝和感激我們所擁有的節日。在這個特別的日子裏,我和太太想分享一份大禮物,就是我們家庭將會有一個小寶貝!雖然在成為父母的道路上仍然有很多東西要學習,但我們承諾,會盡最大的努力去照顧我們家庭的最新成員!」之後Grace也以英文發表同樣的留言,嘉穎更冧爆晒愛:「辛苦你啦老婆!」不少圈中朋友紛紛送祝福。

「入五」前做老竇

二人婚後甚少露面,養尊處優,Grace除了接活動外,連無綫台慶都沒有出席,而本月中出席活動時就包到冚示人。據知,二人一直有努力「造人」,因為嘉穎恨B恨到不得了,鄭媽媽亦望抱孫,Grace咁後生,估唔到兩人一擊即中,嘉穎趕得切「入五」前做老竇,絕對是開心事!

其實兩人早前已知道喜訊,Grace每每完成工作即急急腳返回位於北角的千萬「新居」,穩陣為上。不過,據其身邊人表示,Grace身形纖瘦仍未見肚,但已經大胃王上身般,周不時想吃甜食,又不時與好友出外吃東西,烤肉、蛋糕統統不放過。而嘉穎得知快將為人父後,開心到忍不住口跟身邊好友公布喜訊。由於Grace本身是「龍鳳胎」,有一名弟弟,所以嘉穎好希望Grace得到真傳,一索得個「好」字就最圓滿!記者聯絡Grace,她以短訊簡單回覆:「好開心,其他嘢就唔講喇!」下周二,她將會跟人母陳慧琳齊齊出席紐約時尚品牌Carolina Herrera新香水Good Girl發布會,屆時定必跟大家分享喜悅。

黃智賢踢爆瘀事

大批記者昨日在Grace父母位於九龍塘的獨立屋守候,約十二時許,陳爸爸陳桂祥與太太打開住所大閘準備外出,陳媽媽見到記者表現怕醜,即時上車,而陳爸爸禮貌受訪,記者上前恭喜,他連聲多謝。對於有傳Grace奉子成婚,問到Grace懷孕幾多個月?他避談說:「問番佢」至於是男嬰還是女嬰?他不願透露:「仔女都冇所謂。(阿女佗B有冇唔舒服?)我都唔係好清楚。(有冇煲湯水畀佢補吓?)呢啲交畀佢媽咪。」

另外,身為嘉穎「老死」的黃智賢昨日出席台慶活動時坦言一早知喜訊,更大爆嘉穎瘀事:「之前我哋去嘉穎屋企食飯,佢哋好開心,話有個好消息話畀我哋知……嘉穎陪Grace照超聲波,一望到個螢幕時佢話:『嘩!咁大條嘅!』醫生話佢知,呢條係臍帶嚟㗎喎!佢當晚同我哋講時,我哋笑咗好耐,我識佢咁耐,都知佢好想做Daddy,我就第一次做契爺。(想收契仔定契女?)仔定女就等佢哋自己講我做契爺就好開心,見到佢哋恩恩愛愛又開心。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!