掃呢頁CODE去手機

2018年11月24日 星期六

陸永:【老婆拍片直擊】陸永大女扭親腳死頂唔喊 __,陸永,

陸永大女Hannah扭親腳,老婆Reina拍片直擊睇醫生過程。藝人陸永太太Reina向來都好鍾意玩社交網,分享家庭生活,不過今次係大女陸一穎(Hann ...


陸永大女Hannah扭親腳,老婆Reina拍片直擊睇醫生過程。


藝人陸永太太Reina向來都好鍾意玩社交網,分享家庭生活,不過今次係大女陸一穎(Hannah)唔小心扭親腳,Reina就拍片直擊睇醫生過程。開頭見Hannah個樣都冇乜嘢,仲好似好輕鬆咁,但之後就開始面露痛苦係咁話好痛,但佢都好叻女好堅強,全程冇喊,反而仲同人傾偈似乎想分散注意力添!

包紮好之後,Reina上載Hannah同妹妹陸一心(Simsim)嘅相,見Simsim好似好擔心家姐咁,之後Simsim仲扶住家姐行,真係勁有愛,而好懂性嘅Hannah識得講「多謝你咁辛苦孭住我行…」搞到阿媽Reina好安慰:「#好感動#唔好再咁論盡」唔少網友都留言,叫Hannah要快啲好番,仲讚佢好乖呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!