網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月23日 星期五

謝芷倫:台慶表演出意外 謝芷倫反應勁快即執生 __,謝芷倫,

Jan大爆台慶當晚嘅鋼琴表演其實有小插曲,好彩佢識執生!藝人謝芷倫(Jan)喺台慶當晚嘅「卧虎藏龍」環節中,拍住劉佩玥表演四手聯彈鋼琴,再加埋其他六位 ...


Jan大爆台慶當晚嘅鋼琴表演其實有小插曲,好彩佢識執生!


藝人謝芷倫(Jan)喺台慶當晚嘅「卧虎藏龍」環節中,拍住劉佩玥表演四手聯彈鋼琴,再加埋其他六位藝員同事一齊緊接以鋼琴演奏,成為一大精彩位!雖然表演順利完成,但原來Jan喺彈琴嘅途中發生咗啲小插曲,好彩佢反應夠快先冇出事,佢話:「其實表演嘅時候,我嘅Partner劉佩玥份曲譜飛跌咗兩次,我即刻執生,單手彈自己部分,另一隻手移份琴譜畀佢睇,好彩最後都好順利。」

Jan續指今次表演機會難得,所以都花好多時間同心機排練:「因為八人聯彈都幾高難度,大家一定要好啱拍子先會齊,所以我哋都好努力練習,自己收到份譜之後就日日喺屋企練,臨表演前仲入埋道具房借琴加緊練習添。」除咗彈琴之外,Jan當晚亦以白色薄紗透視長裙上陣,獲唔少網民大讚性感。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!