掃呢頁CODE去手機

2018年11月17日 星期六

《義不容情》喊到觀眾心都酸獲讚 李泳豪:大家重新認識我是個演員 __,李泳豪,

經典劇《義不容情》最近重播,當年只得8歲嘅李泳豪得知阿媽藍潔瑛被判死刑後,喺雨中喊到死去活來,就算翻睇依然觸動好多觀眾嘅心,亦令人讚嘆:「原來李泳豪咁 ...




經典劇《義不容情》最近重播,當年只得8歲嘅李泳豪得知阿媽藍潔瑛被判死刑後,喺雨中喊到死去活來,就算翻睇依然觸動好多觀眾嘅心,亦令人讚嘆:「原來李泳豪咁好戲架?」30年後再被認同,李泳豪都忍唔住喺facebook寫咗句:「很高興令觀眾重新認識我是一個演員。」點解咁感觸?因為佢喺大台多年,做嚟做去都係二打六,聽得最多嘅就係「乜你有拍呢套咩」、「見你只係過鏡」,令佢好難受。

講返當時李泳豪呢場雨中喊戲,睇到人心都酸埋。對於佢演技大爆發,外界多年嚟一直有傳,因為阿爸李家鼎同阿媽施明喺現場狠狠咁打,打到佢流馬尿。其實唔係,李泳豪澄清:「係我阿媽喺現場講故事我聽,教我將藍潔瑛代入做阿媽,要我諗下阿媽俾差人叔叔拉咗,所以我一諗就自然喊。當年8歲太細,當咗係就唔識抽離,搞到嗌cut後要爸爸媽媽(黃日華和藍潔瑛)安慰氹返我。」順帶一提,呢幕雨中喊戲,阿爸李家鼎有份攞水喉灑水扮落雨架。

據知當年監製韋家輝之所以搵李泳豪拍攝,係因為睇過佢演《赤腳紳士》同《誓不低頭》,知佢演得好。直到李泳豪喺美國讀完書返港,同梁烈唯等人一齊擔正電影《監獄風雲之少年犯》,一樣贏得唔少口碑,可惜因為院線同片商不和,搞到幾日就落畫,令李泳豪「出師不利」。

之後加入大台,但未受重用,曾經心有不憤諗過轉行,後來諗通咗,覺得打多份工無壞,於是繼續堅持。近年佢終於守得雲開,開日式燒肉餐廳,喺內地開飄移課程,林雅詩、楊明、馬國明都跟過佢學嘢,而家則主力喺內地搞汽車產品。

鍾意就快D Share啦!