掃呢頁CODE去手機

2018年11月11日 星期日

【逼女瞓覺唔俾趕功課】 張新悅幫女轉happy school:瞓覺重要啲(足本版) __,張新悅,

家陣嘅小學生測驗多,功課仲多,有時要犧牲瞓覺嘅時間先至做得晒,張新悅話完全唔容許呢個情況係屋企出現。「我成日同佢哋講,夠鐘瞓覺喇,唔准做功課,佢話唔得 ...




家陣嘅小學生測驗多,功課仲多,有時要犧牲瞓覺嘅時間先至做得晒,張新悅話完全唔容許呢個情況係屋企出現。

「我成日同佢哋講,夠鐘瞓覺喇,唔准做功課,佢話唔得㗎,聽日無功課交,我會話唔緊要啦,瞓覺重要啲。其實我係一個注重健康同品德嘅人多啲!我覺得如果佢因為做功課夜瞓,搞到第二日返唔到學咪仲衰,所以我覺得應該要有人情味,我唔係整緊一部機器。我希望自己小朋友首先要健康,我覺得人一定要健康,我要健康佢哋都要健康;其次係好有求知慾,好希望學習,呢樣嘢我覺得一生受用。」

家有4條queen,屋企又有外傭姐姐幫手,但係我哋成日影到嘅竟然係呢個畫面。

「我覺得呢個係一個媽媽嘅責任,事實上如果假手於人嘅時候,每一刻都會擔心佢會唔會著涼呢?過馬路會唔會有危險呢?究竟有冇得到足夠照顧呢?自己成日都會心掛掛,既然心掛掛,當然係親力親為啦,同埋當然呢十年自己都唔需要工作,一個唔需要工作嘅女人,又生咗小朋友,唔係自己照顧,咁搵邊個去照顧呢?」

「我成日同自己講,我係一個媽咪,我要做好媽咪本份,佢哋所有嘢我都會盡量配合。有啲媽咪真係好盡責,每日返學放學都親自接送,我反而唔係咁樣,因為我鍾意佢哋搭校車,有佢哋嘅世界。有時掉番轉咁講,我出街係為咗等佢哋有獨立嘅時間,因為日日咁樣坐喺度望住佢哋,佢哋又唔會珍惜媽媽,乜嘢都依靠我,我會盡量出去,反而係俾啲空間佢哋。另外,當我帶佢哋出街嘅時候,就好似上星期日,我帶晒四個小朋友出街,其實完全無人幫手,當出現呢個情況嘅時候,我嘅女分別九歲、八歲、四歲,睇到四歲嗰個都開始成熟,見到媽媽抱住BB,BB又喺度喊,嗰種情況佢哋會識得照顧自己,唔會做一啲嘢去令我更加辛苦,我見到佢哋咁錫媽媽首先會好開心,第二就係大家都話希望小朋友學識獨立,我覺得每日以行動去教識佢哋獨立。」

正因爲全天候緊貼囡囡嘅成長,所以張新悅留意到傳統學校唔適合二女Lily,係今個學年開始幫佢轉讀提供華德福教育嘅happy school。

「我發覺大家姐同二家姐性格都好唔同,真係一個東一個西,一個左一個右,當佢哋唔一樣嘅時候,我亦都觀察咗好耐,要用唔同方式去教同一樣嘅嘢,所以發現其中一個適合香港傳統教育,另一個掉番轉係會令佢更加唔鍾意,或者係學唔到嘢,令佢心靈上都有壞影響,如果繼續咁樣嘅話,所以既然係咁,我覺得當然要搵一間合適佢嘅學校。自己都諗咗好耐,係咪應該要分開佢哋呢?因為喺一個媽咪立場,分開佢哋有個問題,就係會唔記得佢哋幾時放假,幾時返學,校車又搞到亂晒,同埋運動日都會有幾次,家長日又有幾日,呢方面就多咗工夫,但我希望搵到個合適嘅學校俾佢哋學習。」

囡囡讀開嘅傳統學校,喺唔少家長嘅心儀目標,作出轉校有呢個決定,屋企人有冇好大意見呢?

「我諗小朋友喺邊度讀書,最主要一定係我同丈夫嘅決定,我哋兩個喺呢方面其實都好一致,如果你話有任何壓力,可能只係一啲最親嘅親人,唔係街外嘅人,佢哋對我無乜影響。如果最親嘅人,例如老人家就會問點解要轉校,本身學校咁好,一定會有咁嘅諗法,但係我哋屋企嘅老人家又好明白事理,解釋俾佢哋聽,佢哋就會話即管試吓啦,不過會掉番轉提醒我哋,有冇第二步計劃,如果又行唔通咁點算?或者會叫我哋要小心啲,唔好令到家姐細妹唔開心,你知小朋友乜嘢都爭一餐,轉校都要爭,會咁樣提點我哋囉!」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!