掃呢頁CODE去手機

2018年12月4日 星期二

【暴肥20磅真相】雪卵致荷爾蒙失調 鍾欣潼:雪得3粒 __,鍾欣潼,阿嬌,

(右圖攝影:曹家誠)
鍾欣潼(阿嬌)今日到電台宣傳新歌《聽說的幸福》,佢話首歌係送給老公賴弘國嘅禮物,係入行後最感動嘅一首歌:「這首歌一聽就好有感覺,每次聽完都眼濕濕。」阿 ...


鍾欣潼(阿嬌)今日到電台宣傳新歌《聽說的幸福》,佢話首歌係送給老公賴弘國嘅禮物,係入行後最感動嘅一首歌:「這首歌一聽就好有感覺,每次聽完都眼濕濕。」阿嬌話原本想將首歌留待婚禮上播當驚喜,可惜自己守唔到秘密,忍唔住已經同對方分享。



講到近排為婚禮積極減肥,阿嬌坦言本身唔喜歡健身,不過老公鍾意:「佢仲嫌我屋企樓下設備唔夠,所以就一齊去做。」經過一段時間嘅努力,阿嬌話目前已有啲成績:「因為我易水腫,想練結實啲,之前有件婚紗太細我唔想試,但o依家居然着得落兼要改窄。」咁會唔會做gym做上癮?佢笑言:「係堅持,教練當然想我婚後繼續堅持,但結完再算,我覺得健身都OK嘅。」



提到容祖兒早前承認雪卵備用(新聞連結: https://bit.ly/2U76Vc5 ),阿嬌直言經理人Mani曾提議佢哋一齊做,佢話:「我雪嘅卵唔多,得3粒,醫生有叫我做多次,但唔考慮啦,因之前雪卵搞到荷爾蒙失調,肥咗20磅減唔番,過程比健身仲辛苦。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(右圖攝影:曹家誠) 阿嬌今日上商台宣傳新歌《聽說的幸福》,佢話係入行以嚟最感動嘅一首歌。 阿嬌今日上商台宣傳新歌《聽說的幸福》,佢話係入行以嚟最感動嘅一首歌。
提到祖兒雪卵,阿嬌話自己都有份雪,但唔會考慮再試。

提到祖兒雪卵,阿嬌話自己都有份雪,但唔會考慮再試。

鍾意就快D Share啦!