掃呢頁CODE去手機

2018年12月4日 星期二

麥紫莉:瘦人唔瘦波!34G偽AV女麥紫莉勁減30磅 __,麥紫莉,

麥紫莉狀態大勇!34G𡃁模麥紫莉(Chili)出席首映活動,穿上TubeTop大騷巨咪,她稱現以Parttime形式一星期返幾天做文職工作,若娛樂圈有 ...


麥紫莉狀態大勇!


34G𡃁模麥紫莉(Chili)出席首映活動,穿上Tube Top大騷巨咪,她稱現以Part time形式一星期返幾天做文職工作,若娛樂圈有騷有工作都會照做。Chili現時在一間貿易公司上班,之前她出席過活動,同事看到報道都感到驚訝,但另一方面亦很支持她,因覺得趁年輕應嘗試不同的事。問到公司老闆可有微言?她即說:「冇喎,佢覺得返工做好自己嘢就得。」至於會否想全職做藝人?她坦言:「都想嘅,但要準備好自己先,心理、打扮都要準備好啲先。」

努力勁減30磅

Chili明顯比以前瘦了不少,她稱努力減肥下終有成績,減了30磅,因之前拍節目要日日練拳,減吓減吓可能就減上癮。問是否易肥難瘦?她說:「又唔係呀,我以前係好瘦㗎,最瘦時得52kg,但自己太鍾意食,搞到身形暴脹,依家55kg,希望可以返番最Fit身形。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!