掃呢頁CODE去手機

2018年12月29日 星期六

黃心美:曾8個月冇工開 黃心美離巢Viu關經理人事… __,Viu,ViuTV,黃心美,

原來心美聖誕前已經離巢ViuTV!ViuTV的「鎮台之寶」藝人黃心美,原來早於聖誕前已離巢,口才了得的她能操流利英語、普通話及廣東話,亦略懂日文和德文 ...


原來心美聖誕前已經離巢ViuTV!


ViuTV的「鎮台之寶」藝人黃心美,原來早於聖誕前已離巢,口才了得的她能操流利英語、普通話及廣東話,亦略懂日文和德文,在司儀界甚為吃香,近年底更接下不少Annual Ball及推廣活動,接Job接到手軟。據知她與前公司關係不錯,故是次屬和平分手。

心美接受東網訪問時表示:「啱啱離開咗,其實Now係我第一份正職,之後交接過咗Viu,前後加埋做咗8年半,咁多年公司畀太多嘢我,好感激,我哋係和平分手,魯生(魯庭暉)聖誕都有傳短訊畀我,金生(金廣誠)都有約食飯。今次離開,主要係因為我經理人走,我跟佢。經理人湊咗我咁多年,關係好深厚,其實咁多年嚟,我嘅主要收入都係來自外面嘅司儀工作,前公司一直好清楚我嘅想法。」

唔過無綫:怕是非多

心美直認於前公司曾有過一段冰河期,足足8個月未有工作,那段時間她瘋狂向外接工作,結果竟成為最豐收的一年。唱歌出身的她近日積極訓練歌藝,日後唱歌加做司儀,收入變雙倍計。問回復自由身後,會否考慮過無綫與妹妹黃心穎拍住上?心美稱暫時未有想過,一來怕壓力大影響甲亢病,二來怕人多是非多,希望擁有更大自由。而心穎回覆東網表示:「唔會拉攏佢做任何嘢,佢咁大個人,入行仲早過我,佢自己鍾意。接咁多司儀(工作),搵錢一定冇問題。佢覺得自由好,有咁多選擇,可以慢慢揀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!