掃呢頁CODE去手機

2018年12月29日 星期六

拒與陳百強鬥抑鬱 __,陳百強,

林敏驄與陳百強是聖保羅男女中學同班同學。
林敏驄覺得電影領域大,可以將「十八般武藝」集大成,他坦言填詞幾年已到頂,因為不能完全發揮他的創意︰「填詞五年,我已經贏盡所有嘢,包括將老一輩嗰啲淘汰, ...


林敏驄覺得電影領域大,可以將「十八般武藝」集大成,他坦言填詞幾年已到頂,因為不能完全發揮他的創意︰「填詞五年,我已經贏盡所有嘢,包括將老一輩嗰啲淘汰,將新一輩絕後,冇人可以取代我做出嚟嘅成績。做到已經覺得冇嘢好玩,咪轉幕前,拍《點解咁好笑》做喜劇。」

相關新聞:拍洪金寶:係咪前世欠咗我



陳百強經典歌《深愛着你》是出自林敏驄手筆。 陳百強經典歌《深愛着你》是出自林敏驄手筆。

80年代就開始填詞的林敏驄,其中一首經典作品就是中學同學陳百強的《深愛着你》。雖然他寫的大部份是自己心聲,但也會按歌手形象去寫,陳百強在他眼中是純情少男,於是他就用最淺白的字眼︰「《深愛着你》好啱陳百強,情歌一般都啱佢,除非好似阿B(鍾鎮濤)戇居居,咪寫啲戇居居畀佢。」

提到中學時代生活,林敏驄透露陳百強相當低調,兩人的友情反而是入行後才建立︰「佢一出碟已經係巨星,合作後我哋建立咗友情,但我性格較開朗,佢沉鬱嗰陣我咪唔同佢溝通,冇理由大家鬥鬱,變老屈㗎!」




鍾意就快D Share啦!