掃呢頁CODE去手機

2018年12月1日 星期六

張栢芝:緋聞女友張栢芝傳生B 梁釗峰咁樣講 __,張栢芝,

梁釗峰話好耐冇同張栢芝聯絡。組合CAllStar成員梁釗峰出席新城頒獎禮拉票活動,對於有指曾與他傳緋聞的張栢芝生B,問到可有留意報道?他說:「一定留意 ...


梁釗峰話好耐冇同張栢芝聯絡。


組合C AllStar成員梁釗峰出席新城頒獎禮拉票活動,對於有指曾與他傳緋聞的張栢芝生B,問到可有留意報道?他說:「一定留意到,都有聽過報道,但唔知實情,亦冇諗過去了解實情。(係唔係好耐冇同佢聯絡?)都真係好耐。(對上一次係幾時?)唔講呢啲,總之好耐,所以近況唔知道。」問到如果真的生了BB可會戥她開心?他說:「如果係真當然係件開心事,但等佢自己交代。(會唔會去探佢?)又唔會喎,除非佢病重,如果係真恭喜佢。」問到最近可有很多人向他八卦栢芝?他謂:「開始有好多人唔問我啦,因為我唔八卦,當身邊朋友有報道,我都唔會打聽同過問,始終係佢哋私人嘢,同埋佢自己都未澄清,我冇理由代佢講。(即係你知?)我指唔知唔可以代佢講,真係唔知。」

講到今年是他單飛後首次參加頒獎禮,問可有信心攞獎?他謂:「信心有嘅,因為同好多前輩合作,例如黃偉文、側田等,近排自己又作咗首歌,係一首關於聖誕節嘅歌,朋友聽過都話唔錯。」他亦表示到了丹麥拍新歌MV,記者指他很重本,他說:「景靚嘛,嗰邊都有好多聖誕市集。(有冇Shopping?)冇時間啦,雖然聽講啲名牌好平,但我都唔係呢啲好名牌嘅人。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!