掃呢頁CODE去手機

2018年12月1日 星期六

朱智賢:謝東閔骨骼精奇做步兵 等朱智賢賜封 __,朱智賢,謝東閔,

朱智賢稱讚謝東閔有耐性,好啱陪行街,承認二人已經是好朋友關係。於無綫劇《救妻同學會》擔正女主角的藝人朱智賢,去年與「巨聲幫」的謝東閔傳出緋聞,但二人從 ...


朱智賢稱讚謝東閔有耐性,好啱陪行街,承認二人已經是好朋友關係。


於無綫劇《救妻同學會》擔正女主角的藝人朱智賢,去年與「巨聲幫」的謝東閔傳出緋聞,但二人從來沒有承認,不過,日前他們被指穿上情侶裝在銅鑼灣拍拖行街,對此,朱智賢接受東網訪問時說:「行吓街、食吓飯啫,邊有着情侶衫?完全唔同款㗎!」但她稱讚謝東閔是一個很好的行街良伴:「佢好有耐性陪人行街,有咩需要搵佢幫忙會幫手嘅。(你哋究竟乜嘢關係呢?)好朋友。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!