掃呢頁CODE去手機

2018年12月20日 星期四

曹格:兩個老婆和平共處!曹格能男人所不能 __,曹格,

好幸福呀!馬來西亞歌手曹格與太太吳速玲婚後育有一對仔女,佢哋不時撇甩仔女,兩公婆二人世界去拍拖,非常恩愛。好多男人都當自己嘅愛車係「老婆」,連真正嘅老 ...


好幸福呀!


馬來西亞歌手曹格與太太吳速玲婚後育有一對仔女,佢哋不時撇甩仔女,兩公婆二人世界去拍拖,非常恩愛。好多男人都當自己嘅愛車係「老婆」,連真正嘅老婆都要企埋一邊!

但呢日曹格竟然親自教老婆揸棍波車,仲化身龍友為兩個「老婆」喪影靚相,之後Post埋喺社交網放閃,甜蜜晒老公視角。相中嘅吳速玲擺出Chok爆表情,連曹格都賣口乖大讚老婆型:「今天教她開手排車(棍波車)……覺得她特別帥氣!是我的菜。」好多粉絲都大讚吳速玲好正,話香車配美人,兩個「老婆」可以和平共處,曹格真係世上最幸福嘅男人咁話!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!