掃呢頁CODE去手機

2018年12月26日 星期三

宋熙年:用囝囝頭髮整毛筆 宋熙年望追個女 __,宋熙年,

用囝囝嘅頭髮整毛筆都幾有紀念價值!藝人宋熙年到荃灣出席《拆動愛BigBigRe-giftingDay》活動,她透露聖誕節與老公陳智燊、囝囝齊齊穿上聖誕 ...


用囝囝嘅頭髮整毛筆都幾有紀念價值!


藝人宋熙年到荃灣出席《拆動愛Big Big Re-gifting Day》活動,她透露聖誕節與老公陳智燊、囝囝齊齊穿上聖誕裝影合照。談到4個月大的囝囝,她謂:「老公幫佢剃咗頭,我哋幫佢留咗啲頭髮打算做毛筆。嗰套聖誕衫買咗返嚟先知係女仔衫嚟嘅,但我哋畀佢照着,不過相信下年佢識嘢就冇咁順攤任由我哋搞喇。」

談到照顧小朋友,她形容每日有驚喜,又指老公肯幫手,並很快上手:「囝囝出生後,老公成日飛,所以佢都想爭取時間同BB相處。每次佢走咗,我都覺得寂寞,但又學到新嘢,見到自己搞得掂都好叻。」她又指已全面復工,正等候公司安排工作,絕不會留在家做黃面婆。談到何時再懷孕,她表示:「等囝囝歲零先,依家唔想忽略佢,但又唔想隔耐再生,我本身想追個女。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!