掃呢頁CODE去手機

2018年12月3日 星期一

【當年以廚藝冧掂邵美琪食住行全包】施祖男單身後food court解決 __,邵美琪,

《義不容情》入面靚女角色好多,邵美琪係其中一位,而且咁多年嚟都無咩點變keep得好好,可惜感情生活總係唔太如意,就連對男友施祖男食住行全包,最後都因盛 ...




《義不容情》入面靚女角色好多,邵美琪係其中一位,而且咁多年嚟都無咩點變keep得好好,可惜感情生活總係唔太如意,就連對男友施祖男食住行全包,最後都因盛傳男方偷食而6年情斷。

施祖男喺法國居住過,吸收咗法國男士浪漫殺手鐧,識得以廚藝追女仔。當年佢同邵美琪發展姊弟戀時,不時會煮飯仔投「琪」所好,仲成日陪邵母飲茶,氹到女方開放香閨俾佢入住,而且坐駕任用,總之就裡裡外外供應充足但2005年時,有傳施祖男偷食,當時五十歲嘅邵美琪寧願繼續孤獨,堅決分手斬纜。

三年過去,施祖男至今似乎仲未有新戀情,唔需要動用廚藝追女仔,所以一支公食但求快靚正啦。喺food court坐低後,施祖男舉動好奇怪,一直四圍望。之後有阿姐幫佢執枱,又好似有啲咩誤會咁樣講咗兩句,搞到施祖男擰晒頭一副好男不與女鬥嘅無耐樣。終於有餐送到喇,佢又要捧住碗麵搵店員唔知係想換,定係要加料。搞咗一大輪,竟然係相機食先,以44歲成熟男嚟講,真係估佢唔到。不過,識得相機食先嘅男士,話唔定私底下真係好識冧掂女士,所以當年邵美琪對佢食住行全包從不計較,一啲都唔奇。

鍾意就快D Share啦!