掃呢頁CODE去手機

2018年12月6日 星期四

【當大台係後花園 不停採摘可供食用美女】食家黃子恆小花主播通殺(足本版) __,TVB,大台,黃子恆,

黃子恆不愧為食家,多年來當正大台係後花園,不停採摘可供食用嘅靚女,花旦類有吳若希、李佳芯、朱晨麗,主播類有羅鈺文、張文采。曝光嘅為數唔少,未曝光嘅肯肯 ...




黃子恆不愧為食家,多年來當正大台係後花園,不停採摘可供食用嘅靚女,花旦類有吳若希、李佳芯、朱晨麗,主播類有羅鈺文、張文采。曝光嘅為數唔少,未曝光嘅肯肯定大有人在。

搵食,梗係去Canteen啦,有次黃子恆喺大台員工餐廳,𥄫中未嫁嘅主播羅鈺文,三唔識七照埋身抄牌。之後用同樣手法媾張文采,當時仲係張文采男友嘅羅鈞滿即時鬧爆佢冇品,見女就追。

2014年,黃子恆同李佳芯合作《Sunday扮嘢王》,隨即嗒糖力追。盛傳二人有過半年情,而Ali成日四圍問同事「黃子恆係個點樣嘅人」,明顯對個男人冇信心。另外,二人被影過喺西貢撐枱腳,事後被同事問到,個女仔冇否認,反而個男嘅唔想講,搞到最後半年就散咗!

到2015年黃子恆同吳若希合作《實習天使》又傳出緋聞。女方被影到做埋柴可夫接黃子恆收工,再孖住喺赤柱撐枱腳。不過最後見光死,未有下文。

之後輪到「叱吒一時」嘅偷食人妻裕美事件。據聞女方經常到黃子恆西貢寓所密會,更斷正拍拖行街買餸,之後又有情慾短訊流出。一直龜縮嘅黃子恆最終蒲頭,公開承認同裕美關係,仲好man咁揚言:「我好想保護佢,支持佢。」

黃子恆講嘅時候信誓旦旦,但短短半個月已經轉口風,話同裕美冇聯絡,更火速約喺《味想天開》做一對嘅朱晨麗去酒店飲酒傾心事。被《壹》仔撞破後,朱晨麗大方回應,不過黃子恆即時黑面、迴避鏡頭,甚至唔肯同朱晨麗一齊入𨋢。反而朱晨麗臨走前,不忘向黃子恆講:「係啦,你自己走!」

鍾意就快D Share啦!