掃呢頁CODE去手機

2018年12月6日 星期四

薛家燕:男友捧足2場 薛家燕等大女出嫁先結婚? __,薛家燕,

開頭話要等大女嫁咗先~「CaptainNancy」薛家燕在紅館完成一連2場《薛家燕愛你無限60年演唱會2018》,在慶功宴上,家燕稱終鬆了口氣,心情亦 ...


開頭話要等大女嫁咗先~


「Captain Nancy」薛家燕在紅館完成一連2場《薛家燕愛你無限60年演唱會2018》,在慶功宴上,家燕稱終鬆了口氣,心情亦好興奮,籌備這次演唱會只用半年時間,又練歌又排舞,連排舞老師Sunny Wong說她廿幾首歌要排,比郭富城還要多,起初都擔心不夠氣,但大家都估不到她有這樣的魄力,能一邊唱一邊跳,對她來說這個唱是畢生難忘。至於三名子女上台和她合唱部分,兩場家燕姐都忍不住爆喊,她謂:「台上播佢哋嘅兒時片,都係佢哋自己搵,好有心思,而能夠做到60年亦係大家嘅支持,真係人生無求喇。」

問到男朋友是否捧足2場?家燕坦言:「係呀!(七公主話你唔介紹佢哋識?)會安排吓。」家燕還以為傳媒向她催婚,笑言「唔好咁快。」她笑稱要大女兒先出嫁,否則她不好意思,不過,家燕又認真說:「坦白我唔會再結婚,都咁嘅年紀仲結乜婚。(芳芳錄音聲帶說她有『景轟』?)唔係咁,做吓朋友啫。(清純嘅愛情?)係呀。」講到個唱造型不夠性感,是否因男友看着要收起性感?她稱:「係因為要跳好多舞,唔係咁方便,有啲矜持好啲,握手時畀人睇到就唔好啦。(男友有冇握到手?)有呀,佢坐第一排。」男友捧足2晚可有意見給她?她謂:「佢話仔女嗰Part佢睇完都有喊。」完成個唱後,家燕稱會和男友和仔女去日本旅行玩幾天。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!