掃呢頁CODE去手機

2019年1月26日 星期六

李兆基(演員):古天樂有問候 李兆基開刀9粒鐘切腫瘤 __,

李兆基透露癌細胞已經成功切除,目前亦唔使再接受電療或化療。曾誤入歧途並演過不少惡人角色的李兆基,年屆69歲,因患肝癌而想放棄治療,但在親友鼓勵下,終於 ...


李兆基透露癌細胞已經成功切除,目前亦唔使再接受電療或化療。


曾誤入歧途並演過不少惡人角色的李兆基,年屆69歲,因患肝癌而想放棄治療,但在親友鼓勵下,終於今年1月9號接受手術,成切除癌細胞,現已出院返家休養。他接受東網訪問時稱:「我9號做手術,切咗肝臟腫瘤,呢個大手術,做咗9個鐘,好彩冇事,傷口都唔痛,不過好攰!(要再接受電療或化療?)醫生冇叫我做,只係叫我返去覆診,依家返咗屋企休養!」

李兆基近年已沒有拍戲,經濟亦出現問題,今次因患癌接受手術,問到可有圈中好友慰問?他點名指古天樂和杜琪峯有問候:「佢哋有問候我。(有冇畀錢你?)冇,問候已經好有心!(經濟情況點?)幾年冇做嘢當然唔好。(申請公屋?)係呀,申請到喇,等我休養好就搬過去。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!