掃呢頁CODE去手機

2019年1月26日 星期六

周嘉洛:周嘉洛驚《愛.回家》添食角色被刪 __,周嘉洛,愛.回家,

放心!依家大家都知你嘅求生欲喇~藝人周嘉洛與林凱恩以無綫處境處《愛·回家之開心速遞》出席盆菜宴,近日獲朱古力品牌睇中邀拍網上廣告的嘉洛,笑言多得劇集帶 ...


放心!依家大家都知你嘅求生欲喇~


藝人周嘉洛與林凱恩以無綫處境處《愛·回家之開心速遞》出席盆菜宴,近日獲朱古力品牌睇中邀拍網上廣告的嘉洛,笑言多得劇集帶挈,自言收得平的他問到是否收四位數字酬勞?他說:「TVB唔會咁待薄我,酬勞夠食飯嘅。」

談到劇中拍檔鄺潔楹(Judy)與凱恩均人氣急升,近日甚少於劇中露面,他笑說:「係啦,睇Judy IG知佢忙到不得了,冇計!(咁轉移目標同吳偉豪搞hehe?)有時演到自己都驚,驚自己太投入,但未又未去到抽離唔到。(添食劇情點?)我知自己能力,希望唔好寫走我啦。(寫你去讀書?)我唔使學歷太高。(咁坐監囉!)我有一顆善心,唔會做違背良心嘅嘢。」

而即將投入新劇《降魔的2.0》的凱恩,被問到與早前受桃色糾紛困擾的黃子恆是否不乏對手戲?她說:「係,到時我個魔胎出世,今次都會有親熱戲,大家拭目以待。(會唔會避忌?)唔會,佢係一個好前輩。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!