掃呢頁CODE去手機

2019年1月26日 星期六

【每日壹爆|入院捱一刀】多謝古天樂茅躉華力撐 惡人基繼續寸爆:幾支槍打我都未驚! __,古天樂,茅躉華,陳慎芝,

現年69歲的李兆基,曾是慈雲山十三太保古惑仔,跟住大佬陳慎芝,改邪歸正後,加入電影圈,演盡數個家喻戶曉的惡人角色。去年11月李兆基接受《壹週刊》訪問, ...


現年69歲的李兆基,曾是慈雲山十三太保古惑仔,跟住大佬陳慎芝,改邪歸正後,加入電影圈,演盡數個家喻戶曉的惡人角色。去年11月李兆基接受訪問, ...


現年69歲的李兆基,曾是慈雲山十三太保古惑仔,跟住大佬陳慎芝,改邪歸正後,加入電影圈,演盡數個家喻戶曉的惡人角色。

去年11月李兆基接受訪問,親口證實罹患肝癌,曾經表示會放棄治療,最終他在親友鼓勵下,還是決定做手術,並於1月9號完成手術,現已出院。

李兆基豁達表示:「你唔做手術,死都係死喺醫院;你做手術,都係死喺醫院,始終都係死喺呢度,就做喇。」問及術後感受,李兆基不忘吹水本色:「我驚咩?以前我俾幾支槍打,我都未驚,我驚咩?」

話鋒一轉,他感激醫護人員的照顧:「都係希望早啲復原,呢度醫生好好,有把握他會講,無把握就會話知我無把握。」

多年好友陳慎芝代李兆基感謝各界人士的關心,表示他現時狀態良好:「佢8號入醫院,9號做手術,切咗肝臟腫瘤, 醫生預備他要住五日深切治療部,但阿基只住咗一日就轉去普通房。」

「阿基仍然頭腦清晰,我諗醫生真的完成得好好,好感謝醫護人員!」

陳慎芝最後更感謝一眾慈雲山街坊和藝人古天樂,「阿基今次康復都好理想,最開心係唔駛化療,除咗多謝慈雲山街坊同朋友,特別係古天樂先生同佢助手,一直聯絡、關心阿基情況,我好感謝佢。」

撰文:陳慧瑩 巴圖

攝影:攝影組

相關連結:

【獨家專訪〡李兆基患癌】罹患肝癌放棄治療 李兆基:係時候死,就說一句Bye Bye!(足本版)

https://bit.ly/2sL34VJ

【惡人基捱最後一刀】李兆基罹患肝癌決定做手術 同門大佬鼓勵 :我們做了四十多年好人

https://bit.ly/2B3gyRb

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結: http://bit.ly/next28app




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!