掃呢頁CODE去手機

2019年1月22日 星期二

田蕊妮高燒唔退 中流感冧廠 __,田蕊妮,

田蕊妮帶病開工,終頂唔順停工休息。
田蕊妮高燒唔退中流感冧廠近日流感肆虐,不幸中招的藝人田蕊妮(阿田)昨日於社交網宣布停工,她透露於拍劇期間發病,當時已高燒至102度,最終頂唔順要回家休 ...


田蕊妮高燒唔退 中流感冧廠

近日流感肆虐,不幸中招的藝人田蕊妮(阿田)昨日於社交網宣布停工,她透露於拍劇期間發病,當時已高燒至102度,最終頂唔順要回家休息。枕邊人杜汶澤(阿澤)則避無可避,他不忘大讚老婆「好好」,病菌也要跟他分享,果然有「福」同享!

踏入流感高峰期,圈中亦有不少藝人中招!忙於拍攝無綫新劇《她。她。她的少女時代》的田蕊妮昨日在社交網上載一堆藥包照片,留言:「中咗流感!是日停工一天!」網民紛紛留言祝早日康復,與她最親密的杜汶澤亦被傳染,他同樣在社交網上載藥包照片,其中一包正是專治流感的「特敏福」,他留言:「我老婆佢好好,有咩都會同我分享,唔會收埋收埋……包括病。覺感恩。」至於阿田好友吳業坤亦留言:「不願同年同月同日生 但願同年同月同日好番」隨即引來染病揣測!

阿田昨日接受本報電話訪問時語帶疲倦,透露前日起床感到有點喉嚨痛,由於沒有大礙,故只吃了維他命產品便出門,如常與李思捷、林凱恩及一班臨時演員開工,當拍攝第二場戲份時,突然感到周身骨痛:「我成身毛管豎起晒,好辛苦,跟住覺得自己發燒,原本夜晚都仲要拍,但我頂唔順就返屋企休息,一探熱已經102度幾。」

李思捷日前開工已見阿田唔舒服。
  • 李思捷日前開工已見阿田唔舒服。
剛在雲頂登台返港的曹永廉擔心阿田病況。

  • 剛在雲頂登台返港的曹永廉擔心阿田病況。
自言有初期流感病徵的吳業坤,竟然唔去睇醫生。

  • 自言有初期流感病徵的吳業坤,竟然唔去睇醫生。

成晚咳唔停

由於太辛苦,她自行服退燒止痛藥後,便沖涼上床休息,惟整晚未有退燒,更把病菌傳染給阿澤,她說:「老公話我成晚冇停過咳,今朝車我睇醫生佢都睇埋,佢仲要食特敏福添,我又唔使,但啲藥都好勁。(甲型定乙型流感?)醫生又冇講,只係話我中咗呢隻就有抗體。」為安全起見,醫生為她打針後,建議休息一天:「依家應該退咗燒,我不停瞓,真係未試過咁樣唔退燒。(幾時復工?)我諗聽日可能開到工嘅,再睇睇晏啲情況。」

吳業坤昨日受訪坦承有初期流感病徵,但否認被阿田傳染,認為可能跟休息不足有關:「演唱會在即,冇乜休息時間,可能抵抗力差咗,每日都要做Gym又要拍劇,加上我又成日出街,會搭公共交通工具,不過我都會戴口罩保護自己。」他自言未有求醫:「我從來都唔睇醫生,除非好嚴重,多數都係靠自己堅強同努力去戰勝病菌,等啲病不藥而愈。」

李思捷:勿夾硬復工

阿田在《她》劇的拍檔李思捷昨受訪表示:「我睇見新聞原來都幾嚴重吓,尋日同佢開工佢已經好唔舒服,又好攰,因為佢開得好密。(佢有可能聽日開工喎!)真係要休息,如果情況嚴重真係唔好夾硬嚟!身體緊要,做嘢可以好番先做。」劇中另一拍檔曹永廉亦有跟阿田聯絡,知道她病得很辛苦,之後亦要與她同場,問如何預防染病?他指休息很重要,自己亦會食維他命打底。此劇監製廖晉碩昨日回應說:「我未知阿田明日可以復工未。(有冇同事畀佢傳染?)未聽到有,其實上周日佢好唔舒服,夜晚有場戲已經冇拍到,應該未傳染畀人。」






鍾意就快D Share啦!