掃呢頁CODE去手機

2019年1月31日 星期四

劉佩玥:黃美棋拒閃婚 劉佩玥笑呢個人未夠班做兵 __,劉佩玥,黃美棋,

藝人劉佩玥(Moon)及黃美棋因合作劇集《救妻同學會》結成好友,她們趁新春佳節歎美食整豬手,寓意新一年橫財就手,期間Moon表演豬笑,超級神似令人捧腹 ...


藝人劉佩玥(Moon)及黃美棋因合作劇集《救妻同學會》結成好友,她們趁新春佳節歎美食整豬手,寓意新一年橫財就手,期間Moon表演豬笑,超級神似令人捧腹!問到豬年大計,兩女即你眼望我眼,美棋笑說:「我哋性格好似,唔會Set定好多計劃,但有好機會就會努力把握做到最好,舊年我好滿意成績,有得拍劇。」去年Moon推出散文相集,她表示會再儲Idea,亦會繼續拍好劇。

為收兵之說平反

感情方面,美棋跟主播兼樂隊主音鍾健威拍拖勁Sweet,Moon估計對方有機會閃婚,但美棋表示豬年不會嫁人:「我信風水,今年唔係好年,可能到牛年就有機會喇!」她又推介Moon這個筍盤,希望好友早日覓得如意郎君,並為對方經常被指收兵之說平反:「我哋性格比較男仔頭,同男仔講嘢唔使就住就住,但就成日被人誤會。」Moon亦笑說:「我唔收兵㗎!成日話翟威廉係兵,梗係唔係佢都唔係嗰個Level!」

媽咪見過先公開

問Moon打算幾時結婚派利是?她笑言會趁仍可生BB時結婚,但暫時未有對象,望Mr. Right早日出現。問到跟緋聞男友周志文是否仍未發展穩定因此不公開?她說:「唔係公唔公開嘅問題,首先都要帶咗個男仔見媽咪先,之後先會公開,我入行以來冇帶男仔見過家長,女仔都係得陳瀅咋!呢件係特別嘅事,我媽咪試過搞笑話,唔好亂帶男仔畀佢見,一陣叫錯名呀!」

要錫自己多啲

問兩人覺得對方有甚麼缺點需要戒掉?她們均指對方很易處於繃緊狀態,給自己太大壓力,去年Moon更身體抱恙,淋巴出問題,故新一年最大願望是身體健康,美棋說:「佢好顧全大局,拍攝期間要去睇醫生,都唔休息繼續拍,呢個係優點,但我哋有時都太執着,要錫自己多啲。」

場地:明記潮館/Barry@relaxdearhk

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!