掃呢頁CODE去手機

2019年1月5日 星期六

森美:森美表演凌空行樓梯 網友拍爛手掌! __,森美,

大隻都唔夠,好力嗰吓先好嘢!近年圈中有唔少「肌男」冒起,當中絕對唔可以唔提藝人森美,佢前年為咗演活劇集《誇世代》中拳手嘅角色,練成一副爆肌Body,成 ...


大隻都唔夠,好力嗰吓先好嘢!


近年圈中有唔少「肌男」冒起,當中絕對唔可以唔提藝人森美,佢前年為咗演活劇集《誇世代》中拳手嘅角色,練成一副爆肌Body,成功吸引唔少女粉絲。而佢亦都花咗唔少苦功,一有時間就會做運動,務求keep住呢個弗爆好身材。

呢日佢喺社交網上載咗一段短片,片中見以行山look上陣嘅佢,喺公園玩單槓,玩玩吓仲表演「行樓梯」絕技,凌空向上逐步遞升,簡直係力的表現!不過森美就保持一貫謙虛性格,留言指:「朋友傳給我,那天行山時,他叫我行樓梯,雖然唔係好似,但係都幾搞笑。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!