掃呢頁CODE去手機

2019年1月5日 星期六

陳煒:戰戰兢兢入無綫 陳煒亞視加薪開心到依家 __,亞視,無綫,陳煒,

陳煒細說星光路…藝人陳煒接受陳圖安(Jacky)主持的電台節目《安哥同學會》訪問,她笑言年輕時「選錯科」,對修讀會計感覺沉悶,便在朋友建議下參加選美, ...


陳煒細說星光路…


藝人陳煒接受陳圖安(Jacky)主持的電台節目《安哥同學會》訪問,她笑言年輕時「選錯科」,對修讀會計感覺沉悶,便在朋友建議下參加選美,希望能多見世面,學習課本以外的做人處事道理。

加薪翻倍十分難忘

她透露起初想報選香港小姐,因時間錯錯而轉投亞洲小姐,結果一選便坐上冠軍寶座。Jacky跟她在亞視已相識,他大讚陳煒不計較酬勞,每當公司遇上突發事件,很快便到達現場幫忙,她笑說:「當年我只需15分鐘便可整裝返到公司準備,所以得同事讚賞。」Jacky當年曾跟公司高層建議要向她加薪挽留人才,陳煒即爆料,十多年前收到「加薪大信封」,月薪由二萬四千元一下子翻倍,開心到今日都難忘。

加入無綫放下身段

早前她在無綫頒獎禮奪得「最受歡迎電視女角色」,談及初到無綫開工時,她刻意放下身段︰「加盟新公司時真係戰戰兢兢,喺新工作環境更需要畀人認識自己。不論咩工作,當角色派到手上,當然一定要做到最好,因為每次嘅工作都係機會,每次都努力爭出成績,希望得到更多機會。我係一個演員,應該尊重唔同角色,更一定要做到導演、監製嘅要求。」

她認為現時是人生的事業高峰,希望能繼續突破自己︰「即使早幾年在婚姻上不如意,但人生總有起落,呢啲係一種學習嘅經驗,使我成長。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!