掃呢頁CODE去手機

2019年1月5日 星期六

吳孟達:曾拒演《美人魚》 吳孟達罕談與周星馳關係 __,吳孟達,周星馳,美人魚,

好可惜!藝人吳孟達人前接受騰訊視頻《十三邀》採訪,被主持人問起與周星馳嘅關係:「昔日那麼親密的友情默契,後來就消失了,這種消失對您來說是很大的遺憾嗎? ...


好可惜!


藝人吳孟達人前接受騰訊視頻《十三邀》採訪,被主持人問起與周星馳嘅關係:「昔日那麼親密的友情默契,後來就消失了,這種消失對您來說是很大的遺憾嗎?」吳孟達沉默咗一陣,佢坦承自己有時都會諗點解會變到咁:「就好像……現在感覺有一點……老死不相往來那種感覺。」

吳孟達透露其實幾年前二人其實有聯絡,周星馳仲邀請佢演出《美人魚》,只係當時吳孟達身體唔好,所以婉拒咗,佢無奈表示,兩人漸行漸遠嘅原因可能在於周星馳現在身份唔同咗,大家嘅諗法再冇以前咁夾,但仍希望能再跟周星馳坐下來聊聊,「不管怎麼樣,相識一場,緣分都不容易,我會有機會吧。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!