掃呢頁CODE去手機

2019年1月6日 星期日

古天樂:頒獎禮疑失手爆粗 古天樂玩神秘話… __,古天樂,

官仔骨骨嘅古仔為新戲開工。藝人古天樂(古仔)為邵氏電影《使徒行者:諜影行動》開工,對於成為首位歌影視大滿貫藝人,他表示很開心,但因近日忙於開工,故不會 ...


官仔骨骨嘅古仔為新戲開工。


藝人古天樂(古仔)為邵氏電影《使徒行者:諜影行動》開工,對於成為首位歌影視大滿貫藝人,他表示很開心,但因近日忙於開工,故不會特別慶祝。談到他早前於頒獎禮上久違獻聲,問到今年會否重返樂壇?他笑言:「我諗住參加13項鐵人賽。(容祖兒話想寫歌畀你,推你做跳唱歌手!)拍戲先(冇歌癮咩?)拍戲先,嚟緊都有兩部戲。(係咪喺頒變禮太興奮,搞到爆咗助語詞?)冇回應。(鎮宇爆你當年同張家輝爭過樂壇新人獎喎?)唔係嘛!真係唔記得。」講到古仔為前輩盧海鵬墊支廿萬做通波仔手術,被大讚有情有義,他不願多談,僅表示沒有回應。

搞慈善籌款夜

身為演藝人協會會長的他,問到是否會在3月舉行籌款夜?他指協會剛取得慈善牌照,將於3月30日舉行慈善籌款,所得之善款會用作幫助有需要的藝人及公益慈善等項目。問到會否延續頒獎禮上尚未唱完的經典歌《男朋友》?他笑說:「會以樂壇新人為主。(大家都好懷念你嘅歌聲!)多謝。(係咪想舉行一個有認受性嘅樂壇頒獎禮?)現階段冇回應,等成熟啲先,其實依家都有搞吓街頭表演,但知道表演場地、方法會遇到問題,所以都逐步搵方法幫忙。」

未接受到林嶺東逝世

談及林嶺東導演的喪禮細節,古仔透露將由林導生前好友杜琪峯處理:「佢哋想低調啲,我同林嶺東識廿幾年,90年代開始合作,大家有時都會一齊食飯。太突然,一時三刻未必接受到,要適應。(係咪有追思會?)等阿杜公布,總之有需要的話,演藝人協會一定會協助。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!