掃呢頁CODE去手機

2019年2月23日 星期六

華姐2019:爆笑!Ben Sir教講廣東話 華姐集體講粗口 __,華姐,

一年一度嘅《國際中華小姐競選》又嚟喇!比賽將於3月2日(星期六)晚上舉行,嚟自五湖四海嘅19位佳麗語言不一,為咗加強說話能力,歐陽偉豪(BenSir) ...


一年一度嘅《國際中華小姐競選》又嚟喇!比賽將於3月2日(星期六) 晚上舉行,嚟自五湖四海嘅19位佳麗語言不一,為咗加強說話能力,歐陽偉豪(Ben Sir)就話要同一班佳麗特訓,搞咗一個「國際母語日」教吓大家講廣東話!Ben Sir仲笑言要考吓佳麗們嘅能力,如果唔得就由Ben Sir幫佢哋餵哺母語,認真抵死!

一開波,Ben Sir就邀請嚟自曼谷嘅鄭子怡出場,點知全場靜止冇反應,場面尷尬!原來鄭子怡聽唔明Ben Sir講乜,出到嚟就用英文問:「我喺邊?我要做啲乜?」搞到Ben Sir即時O晒嘴!到鄭子怡自我介紹時,竟將「新聞主播」講咗做「新聞豬播」,之後仲要靠身後其他佳麗提水添!另外,嚟自芝加哥嘅「段薏丹」就連自己個名都搞錯,自信十足咁叫自己做「段一丹」,令Ben Sir都表示驚嘆!而嚟自加拿大嘅胡楠青更加係災難性場面,事關佢同Ben Sir全程雞同鴨講之餘,就連節目組都無法翻譯字幕!

介紹完一輪後,Ben Sir就由基本功開始教起,先教佳麗們粵語六聲調。其中有佳麗誤將「三碗細牛腩麵」講成「三碗犀牛腩麵」,而嚟自溫哥華嘅林昀佳亦將「蝦仁炒蛋」講成「黑人炒蛋」,十分搞笑!不過講到最爆嘅係, Ben Sir之後轉用「7」、「9」字變聲,搞到佳麗們集體爆粗,非常爆笑!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!