掃呢頁CODE去手機

2019年2月23日 星期六

【女人心善先係美】茶記老闆爆馬蹄露:佢嚟幫襯一次 就答應幫手派飯 __,馬蹄露,

曾經俾網民發現,買飯盒俾執紙皮婆婆食嘅馬蹄露,近日又俾大埔街坊發現佢喺一間茶餐廳幫手,不過唔係做伙記,而係做義工。大埔呢間茶餐廳,每星期都送五十個飯盒 ...




曾經俾網民發現,買飯盒俾執紙皮婆婆食嘅馬蹄露,近日又俾大埔街坊發現佢喺一間茶餐廳幫手,不過唔係做伙記,而係做義工。

大埔呢間茶餐廳,每星期都送五十個飯盒俾班長者,呢日多咗義工,就係馬蹄露。壹仔去到,發現排隊嘅長者超晒額,過百個老友記喺度等候,幫手派飯嘅馬蹄露好落力。佢做義工次餘,仲掏埋荷包買湯圓送俾公公婆婆,加埋佢把咀,氹到班長者鬼咁開心。

茶餐廳老闆同壹仔講,馬蹄露係呢度嘅街坊。「佢第一次嚟食嘢,咁我問佢有冇興趣,聽日嚟參予派飯,佢就一口答應話ok,所以今日就嚟咗!」

有顆善心嘅馬蹄露,本身都俾病痛纏身,除多年嚟受類風濕關節炎所困,13年佢喺內地拍大台劇《巾幗3》時,坐場務駕駛嘅電單車途中失事墮坑,搞到由頸椎到盆骨都歪晒。最慘係腦受震盪,影響平衡力,開工拍劇要搵嘢扶先企穩得。仲因為咁,曾經有創傷後遺,要排街症睇精神科。不過佢冇因此自怨自艾,反而一有時間同精神,就去幫人。

派飯當日,壹仔捉住出錢又出力嘅馬蹄露傾咗兩句。佢話:「我尋日首次嚟呢間餐廳食嘢,我見到佢哋寫住逢星期二及五有派飯,老闆問我有冇興趣,我話好呀!呢度都好多善長人翁,都預備咗一啲利是同水果,蒸餾水等,派俾老人家開心吓!原本我都封利是,不過佢哋建議留待下星期五先派,我話好」


鍾意就快D Share啦!