掃呢頁CODE去手機

2019年2月23日 星期六

陳柏宇:帶女返加國買爆6個篋!陳柏宇暴肥7磅 __,陳柏宇,

歌手陳柏宇舉行簽名會,獲大批粉絲到場支持,講到他之前與老婆符曉薇帶囡囡到加拿大探親,他表示是首次兩公婆全程湊女:「老婆開始習慣咗夜晚起身餵奶,本來唔使 ...


歌手陳柏宇舉行簽名會,獲大批粉絲到場支持,講到他之前與老婆符曉薇帶囡囡到加拿大探親,他表示是首次兩公婆全程湊女:「老婆開始習慣咗夜晚起身餵奶,本來唔使餵,但因時差,所以個女習慣咗要飲。」他又謂幸好囡囡成功改了飲奶習慣:「因為我哋以前隔3個鐘就逼佢飲奶,依家係等佢肚餓先飲,佢飲得舒服好多,已經冇喊,出街餵佢飲奶都易啲。」

他又謂今次去了兩星期多,期間去了美國觀光幾日,全程負責揸車。講到他帶了6個篋出發,問到可是滿載而歸?他笑言:「我冇乜喎,老婆買多啲,但都唔係好多。(都有買咗好多BB嘢?)係呀,因為嗰邊啲名牌衫好平。」他又表示去完旅行回來肥了7磅:「肥晒喺個肚度,之後要做番運動,希望用兩、三個月時間減10-15磅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!