掃呢頁CODE去手機

2019年2月8日 星期五

【好熱鬧喎】杏兒搞家長BBQ聚會 未婚胡定欣李施嬅黃智雯出席取經 __,李施嬅,李詩韻,胡定欣,胡杏兒,黃智雯,

(Ig圖片)
昨日大年初二,剛於上月宣佈再陀B的胡杏兒,搞了一個BBQ派對,約同多位圈中人父人母好友出席,今日車婉婉在Ig貼了幾張相,還留言表示:「高齡日誌之開年快 ...


昨日大年初二,剛於上月宣佈再陀B的胡杏兒,搞了一個BBQ派對,約同多位圈中人父人母好友出席,今日車婉婉在Ig貼了幾張相,還留言表示:「高齡日誌之開年快樂,感謝杏兒EE邀請BBQ先生出席初二開年,BBQ Party巧熱鬧呀!仲巧熱,啲BB都着晒短袖,玩到成頭濕晒,究竟我係咪要搵番啲夏天衫衫出嚟呢?」



相片所見,杏兒邀請了車婉婉和囝囝、陳智燊(Jason)、宋熙年和囝囝Damon,以及蘇永康一家三口,未婚一族就有黃智雯、李施嬅及胡定欣,李施嬅更帶同兩隻愛犬Snowy和Naughty一同出席。



現年39歲的胡杏兒,15年嫁圈外老公李乘德(Phil),前年10月誕下得意B仔李奕霆(Brendan),上月她宣佈再陀B,在Ig上載一張超聲波照,並留言:「豬寶寶終於加入,李氏農場可以開張了!」杏兒更在相中BB的頭部位置貼上豬頭公仔,寓意今年生豬B。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

10萬蚊 30人分!《動腦Q》新春Q多寶



年三十至初三 3:15pm、10:30pm

豬年動腦,Q多啲money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(Ig圖片) 胡杏兒和車婉婉的囝囝都好可愛。(Ig圖片) 胡杏兒和車婉婉的囝囝都好可愛。(Ig圖片)
李施嬅(左一)帶同兩愛犬出席。(Ig圖片)

李施嬅(左一)帶同兩愛犬出席。(Ig圖片)
黃智雯、李施嬅、胡定欣都有出席杏兒搞的BBQ派對。(Ig圖片)

黃智雯、李施嬅、胡定欣都有出席杏兒搞的BBQ派對。(Ig圖片)
全部都係人父人母。 (Ig圖片)

全部都係人父人母。 (Ig圖片)

鍾意就快D Share啦!