掃呢頁CODE去手機

2019年2月8日 星期五

【謎底幾時解開】新城獎當垃圾扔喺北角橋底?網民化身偵探鎖定棄獎歌手 __,

商台DJ Colin昨日在北角渣華道橋底一個地攤發現「2013新城勁爆躍進歌手」獎座。
【新增回應】相關新聞:【行兇者仍然在逃】吳彤有相證獎座已入倉蔚雨芯堅持放公司歌手每年均說重視獎項,覺得獲獎是一種鼓勵,商台DJColinMak昨日在北 ...


【新增回應】

相關新聞:【行兇者仍然在逃】吳彤有相證獎座已入倉 蔚雨芯堅持放公司



歌手每年均說重視獎項,覺得獲獎是一種鼓勵,商台DJ Colin Mak昨日在北角渣華道橋底地攤發現一個2013年新城勁爆頒獎禮「新城勁爆躍進歌手」獎座,猶如垃圾,與其他二手物品放在地上,網民笑言場面好像「送禮勤」事件,歌手李克勤2005年送紀念品給曼聯,怎料愛隊忘記拿走,令紀念品黯然留在大球場更衣室。



商台DJ Colin在北角橋底發現新城勁爆躍進歌手獎座,問到獎座有冇寫歌手名?Colin短訊回覆《蘋果》:「我唔知邊個歌手呀,噚日行過,喺啲阿婆賣緊嘅雜貨堆度見到。」不知是否歌手丟棄獎座後,被阿婆執到攞去擺地攤呢,問到阿婆將獎座賣幾錢?Colin表示:「我影咗張相,冇問價走咗喇,趕住去打邊爐呀!」



目前一眾網民根據線索,化身金田一,鎖定五位歌手為「可疑人物」,包括連詩雅、羅力威、龍小菌、蔚雨芯及吳彤,不過歌手吳彤於2018年已回流加拿大,在溫哥華定居,吳彤今早在facebook留言:「移居加拿大一段時間,應該要斷捨離都一早斷捨離。不過我獎唔多,所以擺倉都仲好多地方,有緣攞出嚟影張相啦,何況咁多女裝鞋,我應該冇咁嘅福份,亦冇咁嘅興趣,祝大家豬年快樂!」



而龍小菌早上於Ig拿着獎座影合照,寫道:「2013年勁爆躍進歌手獎,多謝新城,多謝銳哥當年頒呢個獎畀我,攞一次獎有兩個機會講多謝,我仲有唱歌寫歌㗎,謎底好快解開。」又多一個證明清白。



連詩雅及蔚雨芯稱獎項全部放在公司,羅力威則留言:「就算我真係有扔個獎,都一定唔會出現喺港島區,我住九龍。」究竟係邊位歌手這麼灑脫,同獎項斷捨離,看到這張相會否急忙到北角渣華道拾回珍貴的獎座呢!?



網民紛紛建議歌手最好貼相自保,回覆「掉都掉得好啲……勿畀人發現」、「呢個好好笑」、「要掉獎又唔會針對掉一個,除非佢本人根本冇咩獎攞過囉」、「可唔可以回收」,網民認為最「可疑人物」就是連詩雅和吳彤。



而蔚雨芯回覆《蘋果》說:「噚日睇新聞都覺搞笑同趣致,見到時都幾震驚,始終獎項咁扔咗都唔係幾老利,始終新年。嗰個獎係好多歌手曾經擁有過,但未至於咁樣扔咗佢,除非真係唔小心啦。我所有獎,TVB、新城其他獎都好,我都一路畀公司Keep住,冇自己攞番,現公司轉office,pack晒入迷你倉,希望遲啲同事攞番個獎出嚟,我影番畀朋友仔睇。同埋啲鞋咁大對都唔係我,因為我着37號。」Colin是在阿婆地攤發現獎項,相片中的鞋可能不屬同一人,所以蔚雨芯解釋「同埋啲鞋咁大對都唔係我,因為我着37號」,暫時未能洗脫嫌疑喎!



此外,新城資訊台總監程凱欣回覆:「我們認為任何一個頒獎禮所頒發獎項,都是對得獎者的肯定及具有紀念意義,至於是次個別事件,我們不作評論。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



商台DJ Colin昨日在北角渣華道橋底一個地攤發現「2013新城勁爆躍進歌手」獎座。 一眾網民根據線索,鎖定五位歌手為「可疑人物」。(影片截圖) 一眾網民根據線索,鎖定五位歌手為「可疑人物」。(影片截圖)
龍小菌早上於Ig拿着獎座影合照。

龍小菌早上於Ig拿着獎座影合照。
龍小菌「貼相自保」更再次多謝銳哥。(Ig截圖)

龍小菌「貼相自保」更再次多謝銳哥。(Ig截圖)
蔚雨芯稱獎項全部放在公司。(Ig截圖)

蔚雨芯稱獎項全部放在公司。(Ig截圖)
連詩雅回應蔚雨芯。(Ig截圖)

連詩雅回應蔚雨芯。(Ig截圖)
吳彤今早稱獎座在倉庫。(Ig截圖)

吳彤今早稱獎座在倉庫。(Ig截圖)
羅力威指自己住九龍區。(Ig截圖)

羅力威指自己住九龍區。(Ig截圖)
DJ Colin Mak Ig截圖

DJ Colin Mak Ig截圖

鍾意就快D Share啦!