掃呢頁CODE去手機

2019年2月5日 星期二

【祝大家猛食都瘦】阿嬌初任人妻派雙封利是 豬年想做媽咪 __,鍾欣潼,阿嬌,

攝影:陳慧安
鍾欣潼(阿嬌)去年和台灣老公賴弘國結婚,今年以人妻身份過年,夾着兩地文化的她預備好港台兩種貨幣紅包,加碼又加量派雙封利是,努力學習做個持家好老婆,同門 ...


鍾欣潼(阿嬌)去年和台灣老公賴弘國結婚,今年以人妻身份過年,夾着兩地文化的她預備好港台兩種貨幣紅包,加碼又加量派雙封利是,努力學習做個持家好老婆,同門關智斌(Kenny)、吳浩康(Deep)、許靖韻紛紛送上祝福,望阿嬌早生貴子、三年抱兩、越來越靚,他們一輪嘴送祝福望逗利是,一臉幸福的阿嬌說:「講多啲啦,未夠呀,繼續講。」對大家祝福一一接收,踏入豬年阿嬌想生BB,為食的她也希望「猛食都瘦」。



阿嬌率同門Kenny、Deep、許靖韻農曆年寫大字祝福廣大巿民豬年家肥屋潤,阿嬌去年得到滿滿的愛,寫上「愛你們」送給粉絲,即被大家取笑:「係愛呀!」及後當阿嬌準備好紅包後,眾人連環說出祝福語,除了希望阿嬌生B外,不斷稱讚她又瘦又靚、生完好瘦、快高長大等,o氹得阿嬌笑不攏嘴:「我都未生,我過咗長大年齡,你哋繼續講啦。」此時大家都有意在阿嬌手上搶利是,被阿嬌取笑:「你哋啲手好咸濕。」



阿嬌續說:「進入人生第二個階段,第一年做人老婆開始要派利是,要派雙封,諗緊係台幣定係港紙,跟老公派台幣感覺係咪好啲呢?」Kenny和Deep極力要求阿嬌派港幣,最好兩張金牛夠好意頭。阿嬌聞言說:「得啦,我會識做。」阿嬌結婚時曾向老公賴弘國講過:「你能幫我懷孕嗎?」新一年突然有想當媽媽念頭,阿嬌說:「本身冇諗住生BB,但係突然又有呢個諗法,我個人諗嘢好飄忽,覺得生BB唔係壞事,隨緣啦。」Kenny表示會送補品給阿嬌老公。



阿嬌雖然成為了賴太,感覺分別不大,她自豪被稱作太太:「最大唔同係多咗一個愛我嘅家庭,多咗一個身份,我姓賴㗎,多咗一個責任去維繫大家關係,希望可以學到點樣做一個老婆去持家,人長大咗希望進入一個新階段。」



農曆新年期間,阿嬌和老公會去度蜜月,其餘時間會在台灣過年。阿嬌開心今年可以派雙封利是,她說:「量同碼都會加倍,我覺得大家開心冇所謂,利是派咗好多年,開工利是一定要畀,公司同事幫我好多,我結婚個個都傾巢而出幫我,Kenny幫我做主持,仲得到花球。」



Kenny早年在大陸搵人仔,今年終於回港工作跟港迷見面,他說:「終於可以返屋企喇,唔使喺賓館瞓覺。呢幾個月我都喺香港度過,最開心有一班朋友,之前生日佢哋有幫我搞party,我好多年冇喺香港過生日。」另一方面Kenny也感受到和家人相處的溫暖及窩心,下月開劇,新年會好好叉電。歌唱事業安排,他去年和張致恆(Steven)合體騷反應叫座,Kenny說:「我都好被動,我要睇我拍檔頭,Steven開完騷之後好忙,我搵親佢都話去咗橫店工作,而且大家唔同公司,要佢大少得閒有興趣同我合體搞騷都要睇佢意願。」Kenny一直有投資,是圈中小富豪,他說:「慶幸當初聽老闆講將啲錢唔好亂咁使,我好大使,我都要努力做嘢供樓。」Deep立刻笑謂:「上車就扮落海。」



肖豬的Deep今年屬本命年,犯太歲,他表示過往曾經有擔心過,但人成長後會聽取意見。Deep曾經歷過事業低潮,去年再努力,成功開騷,上月到澳門開騷,豬年最大心願是踏上紅館,希望達成人生最大願望,現已入紙申請:「不到紅館心不死。」小師妹許靜韻有別號「小背心」,她笑指:「呢個係另一個身份,另一個嘅我,本人一直都有寫歌,但未試過填詞,最近填開覺得好難,填詞人好偉大,我都希望新一年可以繼續出新歌同創作,亦有心願想好似師兄師姐佢哋開騷。」



採訪:卓寶花

攝影:陳慧安

攝錄:廖達燊

場地:Mustard Seed Co-working space



10萬蚊 30人分!《動腦Q》新春Q多寶

年三十至初三 3:15pm、10:30pm

豬年動腦,Q多啲money!

http://bit.ly/2QW8LcI



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



【編輯推介】



【法官唔批】要求利是錢加碼至20萬 梅媽:新抱返?又食又住

http://bit.ly/2Tw25nY



【入行39年】上大陸賣力宣傳新戲 56歲周星馳:我早就過氣了

http://bit.ly/2WAE7df



【爆相爆片.桃色事件後續】鄭俊弘、何雁詩拍拖出埠避年 趕做豬年新娘?

http://bit.ly/2S6PAmj



【胡迪牧羊女拍拖登場】《反斗奇兵4》最新片段曝光 巴斯光年變攤位景品

http://bit.ly/2UEUjbk



【韓流】台灣過新年!Sulli Ig貼繁體字菜單掀罵戰

http://bit.ly/2t4qghC



攝影:陳慧安  阿嬌率同門Kenny、Deep、許靖韻寫大字。 阿嬌率同門Kenny、Deep、許靖韻寫大字。
集齊「家肥屋潤」、「豬事順利」,充滿愛。

集齊「家肥屋潤」、「豬事順利」,充滿愛。
 阿嬌新一年最希望猛食都瘦。

阿嬌新一年最希望猛食都瘦。
 Kenny祝各位花開富貴。

Kenny祝各位花開富貴。
 Deep祝大家大吉大利。

Deep祝大家大吉大利。
許靖韻祝大家身體健康。

許靖韻祝大家身體健康。
阿嬌結婚後第一年派雙封利是,師弟妹落足嘴頭逗利是。

阿嬌結婚後第一年派雙封利是,師弟妹落足嘴頭逗利是。
阿嬌覺得祝福說話講得越多越好。

阿嬌覺得祝福說話講得越多越好。
阿嬌今年利是數量和錢都會加碼。

阿嬌今年利是數量和錢都會加碼。

鍾意就快D Share啦!