掃呢頁CODE去手機

2019年2月5日 星期二

張栢芝:年初一母子行山 素顏張栢芝同大家拜年! __,張栢芝,

女星張栢芝自從去年11月誕下第三個胎「小王子」後,近日又再積極活躍於社交網。今日,佢趁大年初一喺IG晒出素顏自拍照同大家講早晨,仲晒埋大仔謝振軒(Lu ...


女星張栢芝自從去年11月誕下第三個胎「小王子」後,近日又再積極活躍於社交網。今日,佢趁大年初一喺IG晒出素顏自拍照同大家講早晨,仲晒埋大仔謝振軒(Lucas)與二仔謝振南(Quintus)嘅大合照同大家拜年!不過栢芝今次喺合照中就好型咁冇打啲乜,相中三母子打扮成潮人,仲齊齊望向鏡頭,栢芝面露微笑,而Lucas與Quintus就木無表情,簡直Cool到震!呢張相係夜晚時用咗閃光燈拍攝,搞到佢哋三母子都有紅眼現象,令張相更添幾分型格色彩~

另外,栢芝又喺微博上載一段行山片,並透露今朝帶咗Lucas與Quintus去行山,佢留言:「大年初一,登高望遠,身體棒棒,步步高升!」片中,Lucas有啲尷尬咁對住鏡頭講:「新年快樂!大家好,我是謝振軒!」至於細佬Quintus就一啲唔怕醜咁爭住高呼:「大家好,我是謝振南!」可見兩兄弟嘅性格截然不同!

唔少網友見到後都好驚喜今次三母子又再同框,紛紛話唔知栢芝幾時先會帶「小王子」同大家拜年呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!