掃呢頁CODE去手機

2019年2月25日 星期一

楊思琦:楊思琦同阿女共浴冇尷尬:同性梗係冇問題 __,楊思琦,

最近踩界做歌手的楊思琦現身電台繼續宣傳新歌《愛的森林》,問到可會趁新歌反應佳乘勢追擊再出歌?她笑話自己都好希望:「多謝有咁多人支持,但都係等大家唱熟首 ...


最近踩界做歌手的楊思琦現身電台繼續宣傳新歌《愛的森林》,問到可會趁新歌反應佳乘勢追擊再出歌?她笑話自己都好希望:「多謝有咁多人支持,但都係等大家唱熟首歌先啦,會睇吓有冇機會再做。」續坦言受新歌帶挈都接落不少登台騷,3月亦會去廣東做宣傳,問到可會想開小型音樂會?她表示雖然有想過,但就冇一個實際計劃。

望同TVB多合作

思琦興奮指昨日再次重返無綫為節目《BB要健康》做嘉賓:「好開心,自從上次喺《歡樂滿東華》亮相之後再去TVB,今次係傾育兒心得,又見番好多朋友。(有考慮再簽無綫?)相方都係有好嘅關係,希望可以有多啲合作,都想上《流行經典50年》,呢個節目同唱歌有關,自己又好鍾意懷舊,唱啲同大家有共鳴嘅歌。」

同阿女共浴冇尷尬

講到分享與子女相處之道,問到可有留意23歲日本女星北見直美與父兄共浴報導?思琦表示未有留意,但聽到此報導都有感到好愕然兼奇怪:「自己都有同小朋友沖涼,但因為我同囡囡都係同性,就冇尷尬問題。(到佢大個都會共浴?)女性就梗係冇問題,有啲同性朋友都可能會一齊共浴、浸溫泉添,但異性就唔係太好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!