掃呢頁CODE去手機

2019年2月25日 星期一

【出PO撐拍檔】陸浩明同林秀怡連環為麥明詩澄清:佢好有禮貌 唔好誤會佢 __,林秀怡,陸浩明,麥明詩,

【出PO撐拍檔】陸浩明同林秀怡連環為麥明詩澄清:佢好有禮貌唔好誤會佢22分鐘前5陸浩明同林秀怡點解先後出聲為麥明詩澄清呢?事緣喺由《後生仔傾吓偈》呢個 ...


  • 【出PO撐拍檔】陸浩明同林秀怡連環為麥明詩澄清:佢好有禮貌 唔好誤會佢
  • 22分鐘前5






陸浩明同林秀怡點解先後出聲為麥明詩澄清呢?事緣喺由《後生仔傾吓偈》呢個節目引起。話說早前其中一集嘉賓係同麥明詩合作過《是咁的,法官閣下》的林秀怡,當日涉及內容包括有林秀怡表示拍劇時,有一個同佢冇對手戲嘅演員,視佢透明,就算林秀怡同對方打招呼,對方都冇反應。如果大家睇開呢個節目都知,玩開嘅陸浩明同馮盈盈,成日都冇乜分寸咁將人同事串連一齊,於是兩位就無原因地將此事聯想到麥明詩,跟住就問係咪麥明詩,林秀怡雖然已經即時否認,事關兩個喺劇入面飾演閨蜜,冇可能冇對手戲。

不過之後就出現咗唔少報導,話林秀怡暗指個位係麥明詩。講笑講出禍,自覺對唔住朋友,陸浩明同林秀怡先後出PO為拍檔澄清,陸浩明指麥明詩好有禮貌,叫大家千祈唔好誤會佢。而林秀怡亦希望大家唔好將唔係事實嘅嘢繼續講落去,佢哋喺節目講嘅內容,好多時都係講笑。咁樣睇,除咗證實麥明詩唔係無禮貌,原來仲有好多朋友,睇吓啲拍檔幾錫住佢就知。


鍾意就快D Share啦!