掃呢頁CODE去手機

2019年2月25日 星期一

陳凱琳:嘉穎晒手仔!陳凱琳晒囝囝「提子」嗌好忙 __,鄭嘉穎,陳凱琳,

今個月中榮升爸爸嘅鄭嘉穎,早幾日已經開始忍唔住大晒囝囝Rafael手仔,而老婆陳凱琳就忙唔停未有再晒出Rafael照片,不過今日佢終於再更新喇!佢上載 ...


今個月中榮升爸爸嘅鄭嘉穎,早幾日已經開始忍唔住大晒囝囝Rafael手仔,而老婆陳凱琳就忙唔停未有再晒出Rafael照片,不過今日佢終於再更新喇!佢上載咗BB腳仔照,佢話因為唔少好姊妹都去探佢哋,所以囝囝好忙呀,但佢就多謝所有嚟到訪嘅好友,不過係時候小睡片刻,咁先有精力再招呼好友!

網民見到對腳仔,都忍唔住大讚好得意、仲話「媽媽最愛既(嘅)提子呀 日日索好醒神」連Grace都話好似,真係好想咬一啖呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!