掃呢頁CODE去手機

2019年2月3日 星期日

伍詠薇:要清潔菊花!屋邨妹出身烈女歎海景洗邋遢 __,伍詠薇,

藝人伍詠薇(伍姑娘)一向係事業型女性,加上畀人感覺大癲大肺,睇唔出原來私底下嘅佢係個不折不扣嘅「住家好女人」。尋日年廿八,伍姑娘就留喺屋企「洗邋遢」, ...


藝人伍詠薇(伍姑娘)一向係事業型女性,加上畀人感覺大癲大肺,睇唔出原來私底下嘅佢係個不折不扣嘅「住家好女人」。尋日年廿八,伍姑娘就留喺屋企「洗邋遢」,佢仲上載咗「大掃除」嘅靚相至社交網,力證自己係一百分嘅家庭主婦。

相中見伍姑娘清潔起嚟相當認真,投入到不顧形象,同幕前嘅佢有好大出入。佢仲留言指自己要做個內外兼備嘅傳統女性,佢提到:「作為一位傳統職業女性,本宮自問合格有餘,一手一腳用大量碌柚葉大掃除,為自己鼓掌。我係屋村(邨)妹出身所以做家務至強,香港好太太兼一位專業好演員,我外表風流其實我係傳統中國女性,大掃除兼同兩隻貓咪清潔菊花。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!