掃呢頁CODE去手機

2019年2月3日 星期日

傅嘉莉:識畀手愛跑步 傅嘉莉助養叻叻豬:照顧一世 __,傅嘉莉,

豬年將至,原來藝人傅嘉莉(Kelly)助養了1歲可愛豬女「心心」!她無懼豬隻於新一年對其生肖運程有影響,仍繼續錫燶心心,又指原來豬都相當聰明及愛乾淨, ...


豬年將至,原來藝人傅嘉莉(Kelly)助養了1歲可愛豬女「心心」!她無懼豬隻於新一年對其生肖運程有影響,仍繼續錫燶心心,又指原來豬都相當聰明及愛乾淨,人豬之間有不少搞笑回憶。

愛心爆棚的傅嘉莉經常做探訪行善,原來對動物亦相當有愛心,甚至助養了寶貝小豬「心心」,現時小豬住在假日農場,日前Kelly前往探望,人豬感情要好攬住合照,雖然堪輿學家指肖鼠的她於豬年若養豬對運勢會有影響,但她依然不離不棄。

Kelly對「心心豬」可說是一見鍾情,最初本來是一位住在新界的朋友收養:「佢附近有個農場,生咗竇豬仔,佢貪得意攞咗一隻養,但後來覺得太花時間,唔係咁想養,我唔捨得,唔知佢有咩下場,於是同另一個朋友花咗兩、三個月時間去聯絡唔同農場飼養心心。我一直養開貓,冇諗過會對其他動物有照顧佢一世嘅念頭,但心心就令我有呢個念頭,我哋全家都好錫佢。」Kelly很感激假日農場免費養豬隻,幸「心心豬」的糧食不算貴,自己平日都會帶米及蔬果給愛豬。

比狗聰明媲美黑猩猩

不少人對豬的印象是「蠢」、「懶」及「污糟」,Kelly表示自從養了「心心豬」後,對豬有全新認識:「原來豬好聰明,我一日內教識佢四個指令,例如坐低、起身、畀左手、畀右手,而且行過嘅路會記得,但比較固執,唔肯行第二條路,佢好鍾意跑,仲跑得好快,好似狗仔咁,而且佢好定時起身同瞓覺,又好鍾意乾淨,瞓覺、食嘢同去廁所嘅地方會分開。」根據研究顯示,原來豬的智商僅次於黑猩猩,比狗、海豚及大象更聰明!

講到最難忘的趣事,Kelly表示以為「心心豬」愛玩泥沙,於是帶牠到沙灘玩,豈料牠卻勁驚:「原來佢只係鍾意好實嘅泥,好驚沙灘啲沙嘅質感,好好笑!另外,心心細個好得意,一摸佢個肚就會瞓低。」

設計頭飾夢想成真

談到豬年大計,Kelly在新劇《極道怪咖》中飾演黑幫二家姐,希望可演好角色,而她之前拍攝的《包青天之再起風雲》亦將推出,是她第一次拍打戲,直言非常期待。除了拍劇,去年對Kelly來說最大的收穫是升呢做老闆:「推出咗自己設計嘅頭飾品牌,做設計師一直係我嘅夢想,新一年希望同多啲唔同品牌合作,我仲計劃出紮頭髮嘅橡筋同帽。」不過,她自爆未知是否做老闆後壓力太大,最近出現鬼剃頭,令她甚為擔心,希望不會惡化。

頭飾﹕Faa


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!