掃呢頁CODE去手機

2019年2月3日 星期日

楊明:莊思明發嬲鬧爆小三 楊明:佢好惡㗎! __,小三,楊明,莊思明,

藝人楊明與女友莊思明感情穩定,不過思明突然於網上留言鬧爆小三,直指有人死纏別人男友。當外界以為楊明遇上飛來蜢,思明事後卻表示這件事只是替朋友不值而發聲 ...


藝人楊明與女友莊思明感情穩定,不過思明突然於網上留言鬧爆小三,直指有人死纏別人男友。當外界以為楊明遇上飛來蜢,思明事後卻表示這件事只是替朋友不值而發聲,並不是發生在她自己身上。自稱「完全不知情」的楊明則如常工作,偕同蔡思貝、張達倫等到九龍灣,為警方委託無綫攝製的電視電影《警察故事2019》開工,拍攝警方圍捕匪徒的戲份。提到女友相當激氣,他謂:「我都係聽人講,然後睇佢社交網站先知,嗰個朋友我都唔識嘅。嗰個(被纏者)絕對唔係我,思明好惡㗎,我亦都冇人埋身,係絕緣體。(佢讚你乜都同佢講。)拍拖係要咁,畀安全感對方嘛!」

至於今次拍攝《警》片,楊明說:「拍埋今晚煞科。今次好榮幸可以參與呢套片演出,係警方首次出資同公司(無綫)合作嘛,有場戲仲出動咗二、三百個真警察參與拍攝,而我哋每日都有位警員監場,教我哋盤問功夫,閒時同佢哋傾偈,聽到佢哋啲辛酸,都覺得佢哋為服務市民出咗唔少汗水,我細個嘅志願欄都係填做警察㗎!」至於親身體驗過催淚彈的「威力」,他謂:「本來要講4句對白,點知講咗3句已經頂唔住。」他又指要到堆填區搜證,故曬黑了不少。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!