掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

Rain:家庭「煮夫」!愛妻號Rain成日嗲老婆金泰希 __,Rain,金泰希,

現年36歲的韓國男星Rain前年1月與38歲女星金泰希結婚,同年10月榮升做爸爸,而他最近正宣傳新片《自行車王嚴福童》,昨晚他亮相節目《演藝家中介》, ...


現年36歲的韓國男星Rain前年1月與38歲女星金泰希結婚,同年10月榮升做爸爸,而他最近正宣傳新片《自行車王嚴福童》,昨晚他亮相節目《演藝家中介》,過往很少公開談老婆的他,在節目上自爆平時好錫老婆同囡囡,在家中會負責做家務,更經常向金泰希撒嬌,當主持對Rain會撒嬌一事感到意外,Rain就說:「點解會覺得意外?我喺屋企絕對係可愛嘅老公!」

另外,Rain昨日在Instagram上載在家中親自炮製牛扒的短片,見穿上短袖衫的Rain拿着刀及火槍整牛扒,住家男上身!有粉絲就留言講笑:「仲有冇得預約呀?」有網民就留言話羨慕金泰希咁有口福。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!