掃呢頁CODE去手機

2019年3月8日 星期五

超盈分享喜訊佗B三個月 媽級網民:佢個肚6個月就差唔多,生過自然知 __,超盈,

《壹》仔率先發現何超盈身形突脹,而且長褸包到冚依然圓碌碌,亦遮唔住肚凸凸,疑似有喜,但當時未有發現超盈手戴大鑽戒。【情緒病之後……】暴脹齊昕神采飛揚衛 ...




《壹》仔率先發現何超盈身形突脹,而且長褸包到冚依然圓碌碌,亦遮唔住肚凸凸,疑似有喜,但當時未有發現超盈手戴大鑽戒。

近日,超盈終於公開喜訊承認佗B,外間亦紛紛指佢懷孕三個月。不過,香港知名嘅BB討論區,一眾媽媽級會員都認為佢個肚嘅size,點只三個月:「個肚點只3個月?」「而家6個月左右,報細3個月。」「佢個肚6個月就差不多,第一胎三個月都仲未見肚,佗過生過就會明。」

無論如何,超盈指去年9月已和男友Thomas Xin訂婚,並計劃明年喺葡萄牙搞destination wedding。今日佢更於個人社交網站分享男友求婚的片段。片中所示,男友Thomas喺周杰倫《告白氣球》背景音樂下,單膝跪地、手拖住手,向企喺氣球樹下嘅超盈求婚,超盈更show出手戴嘅5卡大鑽戒,浪漫得令人艷羨!

相關新聞:

【四太傍實〡大褸遮肚】160磅超盈腹部隆起現身 三個月內突然暴脹遮遮掩掩……

https://bit.ly/2VNhCAB


鍾意就快D Share啦!