掃呢頁CODE去手機

2019年3月8日 星期五

周潤發:C1:周潤發血濺片場額縫五針 __,周潤發,

影帝周潤發日前拍電影時不慎受傷,事緣持噴髮劑把玩的黃德斌意外甩手,扑正其額頭,登時頭破血流!周潤發忍痛完成該場戲後始整理傷口,由於傷勢不輕,最終入院鏠 ...


影帝周潤發日前拍電影時不慎受傷,事緣持噴髮劑把玩的黃德斌意外甩手,扑正其額頭,登時頭破血流!周潤發忍痛完成該場戲後始整理傷口,由於傷勢不輕,最終入院鏠五針,但完成治療後沒有休息,反而「速去速回」,趕返拍攝現場繼續開工,盡顯專業!

周潤發及黃德斌日前拍攝電影《驕陽歲月》,該場戲講述周潤發被黃德斌追債,後者把玩噴髮劑作勢恐嚇,但拍攝時卻意外甩手,扑正周潤發左額!受傷的他未有叫Cut機,繼續假戲真做,完成該場戲時才用手緊按傷口,自行步出場景外坐下。此時劇組才驚覺其左額有兩大條「血路」滲出,現場氣氛頓時變得緊張,眾人想湧上前了解其傷勢,他即籲大家保持冷靜,並要求用清水沖洗傷口。

發嫂本來在片場外準備午飯,見老公血流披面,即沉着問:「點解搞成咁?」周潤發連聲安慰指傷勢不嚴重,還叫人撥開頭髮,讓老婆視察傷口。由於傷勢不輕,導演潘耀明、監製黃斌及動作指導李忠志等力勸他去醫院接受治療,他臨行前仍不停安慰眾人「定啲、唔好驚!」定軍心,還向導演交代:「我縫兩針就會返嚟繼續……」又笑言:「淡淡定,有錢剩!」盡顯幽默本色。

發嫂特製養傷餐單

經檢查後,醫生考慮到傷口長約一吋多,加上在片場開工,受細菌感染機會極高,提議他縫針,擔心影響拍攝進度的周潤發問道:「我仲要返現場繼續拍攝,又要連戲,唔剃頭髮可以嗎?」在醫護人員細心處理下,最後只剪了傷口附近小量頭髮及縫五針,之後需每日到醫院消毒兼清洗傷口,直至拆線。在醫院逗留約兩小時後,周潤發即趕返片場吃了一頓「Late lunch」,之後立刻埋位拍攝,在場工作人員都不禁讚嘆:「真心佩服發哥嘅專業態度!」

發嫂昨日接受訪問,坦言事發時見到老公血流披面嚇了一跳:「當時劇組叫我入去,我都知出咗問題,見佢流咗好多血,都好Shock(震驚),冇諗到咁,不過我都要冷靜,因為唔想大家太擔心,特別係黃德斌,意外冇人想,我唔想佢太辛苦,所以叫佢同我哋食飯,一齊等發哥返嚟。」她對老公向來無微不至,今次受傷當然亦貼身照料,每天準備的食物都經細心安排:「筍、鵝、豆腐都暫時唔食得住,今日整咗咖喱雞畀佢食,佢至愛,咖喱裏面有黃薑,對傷口好。」

反過來安慰劇組

至於德斌對於自己甩手令周潤發受傷,深感內疚:「當時個樽意外扑咗落發哥額頭度,佢好專業繼續做,導演亦冇嗌Cut,所以我都繼續演落去,直至Cut機後見到佢流血先知咁傷!我真係非常唔好意思,當時真係唔知講乜好。」續指當時大家都很緊張,周潤發卻反過來安慰他們:「佢好犀利,不停同大家講冇事,叫大家唔好擔心。發嫂好好,發哥去咗醫院縫針嘅時候,佢仲叫我一齊食飯,同我講發哥冇事。但我聽到佢要縫針都嚇一嚇,之後佢返嚟繼續開工,再拍嗰場戲我都有啲手震。(有陰影?)係,有少少。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

https://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!