掃呢頁CODE去手機

2019年3月8日 星期五

郭子豪:有錢仔唔願做花瓶 郭子豪靠自己誓贏富爸爸 __,郭子豪,

擁有48吋胸肌兼曾在健美比賽奪冠的郭子豪(Arnold),近年劇接劇,成為無綫力捧藝人之一。入行至今,作為富二代的他雖被冠以「高富帥」之名,但他坦言不 ...


擁有48吋胸肌兼曾在健美比賽奪冠的郭子豪(Arnold),近年劇接劇,成為無綫力捧藝人之一。入行至今,作為富二代的他雖被冠以「高富帥」之名,但他坦言不想予人「花瓶」感覺,想用實力證明自己是有料之人!

現年27歲的Arnold近年在劇集上有亮眼表現,模特兒出身到成為演員,事業發展不俗,但他沒有驕傲:「一直唔鍾意做模特兒,因為唔想畀人一個『花瓶』嘅感覺,做演員就比較有挑戰性,亦希望可以了解更多演藝上嘅知識,所以修讀過演戲、製片、導演同攝影等課程,加上自己有開Production公司吸取經驗,對我嘅演藝路程有一定幫助。」

兩仔爺乜都傾

入行6年,Arnold除了幕前演出受人關注,其富裕家境同樣成為大眾焦點,名副其實是「富二代」的他,坦言感恩有此成長環境,但不希望被冠以「二世祖」之名:「好感激家人嘅支持令到我可以喺英國讀書,但係讀書後自給自足,可能好多人覺得我可以唔使做,但我一直好努力做嘢,希望用自己雙手打拚,所以啲人話我係咩富二代,聽到仲唔開心過有緋聞,因為自己一直好努力工作,完全冇靠過屋企。」

雖然作為90後的他演齡尚淺,但做事素有周詳計劃,原來推動力來自爸爸,更視對方為「競爭對手」,他說:「我同爸爸感情好好,咩都可以拎出嚟傾,對我嚟講佢係朋友亦係競爭對手,皆因我好清楚知道佢喺唔同階段做過嘅嘢,包括幾多歲有自己公司、買車同買樓等,所以我希望每一步都可快佢少少,亦係我努力工作嘅推動力,相信佢都想我比佢做得更加出色。」

場地:Cubus貳捌


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!