掃呢頁CODE去手機

2019年3月25日 星期一

《家有B事》:【家有B事】因一句話 陳爽唔再做怪獸家長 __,陳爽,

前華姐陳爽婚後育有一對子女Adrian和Ashley,專心相夫教子淡出娛樂圈,今次亮相東網巨星節目「HiPP喜寶特約」《家有B事》,自爆一度成為怪獸家 ...


前華姐陳爽婚後育有一對子女Adrian和Ashley,專心相夫教子淡出娛樂圈,今次亮相東網巨星節目「HiPP喜寶特約」《家有B事》,自爆一度成為怪獸家長,為四歲兒子安排五花八門的興趣班,望子成龍要贏在起跑線,但Adrian為上興趣班而東奔西跑,一句無心快語,陳爽被一言警醒,突然覺得Adrian可憐,立刻同老公重新規劃子女敎育方針,脫離怪獸家長行列。陳爽自言是跟着兩個孩子一起快樂地成長,感動地說:「做一個媽媽,是我這輩子最棒的角色。」

陳爽說:「雖然做家長壓力好大,但大家唔好忘記小朋友需要一個開心、健康嘅環境成長。」想知道Adrian乜嘢說話令陳爽改變主意,大家立刻睇《家有B事》!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!