掃呢頁CODE去手機

2019年3月25日 星期一

【BB也gathering】吳日言囡囡百日宴 梁梓禧搶fo做攝石人 __,吳日言,梁梓禧,

(fb圖片)
(新增回應)吳日言(Yan)去年11月為老公Barry誕下愛女Beatrice,昨晚以「123日派對」做主題為囡囡舉行百日宴。跟Yan同年出道的董敏莉 ...


(新增回應)



吳日言(Yan)去年11月為老公Barry誕下愛女Beatrice,昨晚以「123日派對」做主題為囡囡舉行百日宴。跟Yan同年出道的董敏莉、「生煎包王子」蕭潤邦(Oscar)、林芊妤(Coffee)、前DJ梁梓禧和鍾慧冰等都有到賀,董敏莉和Coffee更帶了她們的BB到來,變成BB們gathering。



Yan昨晚把囡囡打扮成可愛小公主,小小的Beatrice未知是否不習慣有太多陌生親友,她面對鏡頭時一度扁扁嘴。梁梓禧昨晚把照片放上facebook與大家分享,大合照當中,Yan一家三口卻企旁邊,反而梁梓禧和鍾慧冰「攝」正中間,難怪梁梓禧得戚留言:「唔好意思,幅相似我同冰姐(鍾慧冰)搞百日宴咁㖭。」梁梓禧看到好友董敏莉和Yan都升呢人母,他又說:「呢兩位女士分別都做人阿媽,我表示驚訝,人生。尤其董敏莉,我唔敢相信佢識湊B。」



Oscar昨晚貼相後也留言祝賀Yan夫婦:「喺好耐好耐以前睇住你哋大,睇住你哋拍拖,睇住你哋結婚,睇住你哋生BB,123日繼續身體健康精靈可愛,大家繼續努力。」



今日Yan接受《蘋果》電話訪問,她說:「轉眼Beatrice已經123日,我特登揀呢個日子,邀請咗過百位賓客同囡囡慶祝,Coffee同monie都有帶埋寶貝一齊嚟,3個新手媽咪合照都雞手鴨腳,好搞笑。」



Yan又讚囡囡在百日宴表現淡定,大家都讚她見慣大場面,長大後可以做幕前。Yan說:「其實而家都有嬰兒產品搵囡囡試用同分享,我都有意打造佢成為新一代BB KOL,賺下書簿費,而家佢自己搵嘅錢同利是錢,我都有幫佢儲起,已經有六位數字,希望從小培養佢儲蓄同投資嘅習慣,目標係18歲嘅時候可以有七位數字。」





《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(fb圖片) 大合照中,主人家靠邊站,反而梁梓禧站中間。(fb圖片) 大合照中,主人家靠邊站,反而梁梓禧站中間。(fb圖片)
Oscar(左一)都有到賀。(fb圖片)

Oscar(左一)都有到賀。(fb圖片)
三位靚媽。(fb圖片)

三位靚媽。(fb圖片)
Coffee、吳日言和董敏莉三個幸福家庭。(fb圖片)

Coffee、吳日言和董敏莉三個幸福家庭。(fb圖片)
梁梓禧大讚董敏莉湊女好叻。(fb圖片)

梁梓禧大讚董敏莉湊女好叻。(fb圖片)
Beatrice好可愛。(fb圖片)

Beatrice好可愛。(fb圖片)

鍾意就快D Share啦!