掃呢頁CODE去手機

2019年3月29日 星期五

鄧詠雪:好奇睇血腥交配 鄧詠雪遭鯊魚交腳蹼 __,鄧詠雪,

藝人鄧詠雪(雪子)近期經常玩潛水推廣海洋保育,早前她到馬爾代夫作海底拍攝,跟魔鬼魚及護士鯊近距離接觸,一度被好奇的鯊魚咬腳蹼,驚險又難忘!向來對水底世 ...


藝人鄧詠雪(雪子)近期經常玩潛水推廣海洋保育,早前她到馬爾代夫作海底拍攝,跟魔鬼魚及護士鯊近距離接觸,一度被好奇的鯊魚咬腳蹼,驚險又難忘!

向來對水底世界情有獨鍾的鄧詠雪,近期頻頻接有關海洋保育及水底攝影工作,早前她以香港美人魚大使身份到馬爾代夫8日7夜,為亞洲潛水展拍攝作品,全程在船上度過,除了身穿泳衣大晒Fit到漏身形,亦有多次潛水拍攝機會。

與魔鬼魚同游

雪子直言心情超興奮,這次經歷令她更愛護海洋生物:「第一次喺海底影Fashion相,之前多數喺泳池,希望之後繼續有呢啲機會!潛水有好多奇趣經歷,呢度嘅海洋生物全部都好似大其他地方一倍咁,今次有同魔鬼魚一齊游水,又見到護士鯊交配,五隻雄性爭奪一隻雌性,咬嚟咬去,隻女仔身上有好多咬痕,都有啲血腥!(驚唔驚?)其實同護士鯊的確好近,但教練話佢哋唔會咬人,不過有一隻突然咬我個腳蹼,應該出於好奇,好快就游開咗。」

急救勤護膚

講到經常出海暴曬又要浸鹹水,雪子直言要額外護理皮膚:「每次落水前都做足防護措施,搽好防曬,但一定會留意成分會唔會傷害海洋,所以要小心選擇。我一上水就會用淡水沖身,同埋會勤力啲敷Mask。」問到揀男友是否也有投其所好識潛水?她表示絕對會加分:「最好要識潛水同水底攝影,絕對會加好多分!有共同興趣好重要,不過都知好難搵,起碼要欣賞同接受我呢個喜好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!