掃呢頁CODE去手機

2019年3月24日 星期日

鄭嘉穎:鄭嘉穎爆囝囝性格似足自己:周身郁唔合作 __,鄭嘉穎,

藝人林峯、鄭嘉穎、譚耀文接受香港開電視主持馬梓軒(William)專訪,分享拍攝新戲《P風暴》點滴。談及戲中最Chok的一位,嘉穎直指非阿峯莫屬。初為 ...


藝人林峯、鄭嘉穎、譚耀文接受香港開電視主持馬梓軒(William)專訪,分享拍攝新戲《P風暴》點滴。談及戲中最Chok的一位,嘉穎直指非阿峯莫屬。初為人父的嘉穎,透露早於兩年前與阿譚合作音樂劇期間已嚮往當爸爸,但阿譚則反駁:「雖然你嚮往,但當時你話唔好搞我!」嘉穎笑言:「咁又唔係,只不過煮到埋嚟就食相信阿峯都係咁諗㗎啫係咪?啱timing,遇到啱嘅人就去做囉!」嘉穎更為兒子鄭承悅(Rafael)遺傳了自己的個性而哭笑不得:「我個仔有我啲脾氣,總之佢周身郁唔合作,你叫佢去東佢就去西,我希望佢會搣甩呢樣嘢!」

向來予人乖乖仔形象的阿峯,戲中與阿譚同演反派,更發現演反派樂趣多:「今次真係第一次嘗試演一個反派人物,我都同阿譚講原來演反派係咁過癮!」阿峯與女友張馨月現在拍拖時常被野生捕獲,阿峯卻甚少與傳媒分享感情事,為此阿峯解畫:「一部電影作品有咁多台前幕後嘅人,用咗咁多個月咁辛苦去拍,然後透過我地去宣傳作品時,如果將視線投放喺我嘅私人嘢,我覺得好唔專業!」最後阿峯強調,若自己將來成為人父,會很樂意跟大家分享家庭生活。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!