掃呢頁CODE去手機

2019年3月24日 星期日

許廷鏗:人妻晒曲線 許廷鏗Kay合唱High到除衫 __,Kay,許廷鏗,謝安琪,

歌手許廷鏗(Alfred)在紅館開處男騷,請來偶像謝安琪(Kay)任嘉賓,Kay以低胸緊身短裙示人晒Fit爆身形,Alfred選了Kay的《我歌故我在 ...


歌手許廷鏗(Alfred)在紅館開處男騷,請來偶像謝安琪(Kay)任嘉賓,Kay以低胸緊身短裙示人晒Fit爆身形,Alfred選了Kay的《我歌故我在》合唱,唱畢後Kay謂:「我唱第一粒音已經感動到想喊!」Alfred謂:「唱呢首歌已經等咗好多年,我唱歌比賽時已經好想唱,估唔到去到紅館呢個舞台仲要有機會同你合唱。」

Alfred又講到當年大家都來自同一大學:「嗰時我去參加校內歌唱比賽時,佢就係做嘉賓,我冇諗過會有一日同表演嘉賓可以同台唱歌,好多謝你。」而Kay與Alfred好投緣,有時覺得他好憂鬱又時有覺得他好正能量,有時好似知他的感受,她笑言:「驚唔驚我好似通靈呀!」而Alfred謂好多時在人生低潮時Kay都會出現,又會給他鼓勵說話:「唔好倒數仲有幾耐先到呢個演唱會,反而係要令到呢啲日子每日都好值得。」Kay笑言:「你個人真係太好,我講啲咁悶嘅嘢你都仲記住。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!