掃呢頁CODE去手機

2019年3月30日 星期六

王菲:激罕合體!王菲謝霆鋒拍拖出巡周街打招呼 __,王菲,謝霆鋒,

藝人謝霆鋒與天后王菲愛得低調,二人自2014年復合後鮮有合體現身,講到對方時又言簡意賅,早前更有傳兩人手已分手,指霆鋒與去年底宣布離婚的內地女星楊冪有 ...


藝人謝霆鋒與天后王菲愛得低調,二人自2014年復合後鮮有合體現身,講到對方時又言簡意賅,早前更有傳兩人手已分手,指霆鋒與去年底宣布離婚的內地女星楊冪有新戀情。當時霆鋒罕有親口闢謠,斬釘截鐵否認傳聞,直斥「黐線」,明言與王菲感情好好。

雖然佢哋拍拖都零舍神秘,不過各位支持「鋒菲」嘅粉絲們,你哋有眼福了,因為昨日就有網友晒出偶遇王菲和謝霆鋒的合照,二人一黑一白情侶裝上陣,王菲心情靚到周街同路人打招呼,親切到爆,而行佢前面嘅謝霆鋒亦笑晒口,果然喺愛人面前心都甜埋,咁樣拍拖出巡法,真係恨死隔籬呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!