掃呢頁CODE去手機

2019年3月30日 星期六

【當柯有倫半個仔】曾志偉預咗同台灣幫隊酒:佢哋叫我準備輪椅 __,曾志偉,柯有倫,

(採訪、攝影:畢紹基、徐錦池)
已故特技演員柯受良(小黑)的兒子柯有倫去年與圈外女友Donna(朵拉)登記結婚,他們今日在香港補擺喜酒,邀請父輩好友,見證他的人生大事。相關新聞:【柯 ...


已故特技演員柯受良(小黑)的兒子柯有倫去年與圈外女友Donna(朵拉)登記結婚,他們今日在香港補擺喜酒,邀請父輩好友,見證他的人生大事。

相關新聞:【柯受良兒子結婚】柯有倫睇中太太世界最善良 首次約會已極速過電



曾志偉到場後,安排一班藝人賓客包括三哥、學友、任賢齊、吳君如、陳可辛、柯有倫媽媽及女方家人、兄弟姊妹及一對新人給傳媒影大合照,志偉在訪問時表示,自己跟小黑是好兄弟:「好似自己娶新抱一樣,我同學友佢哋都睇住佢大,有倫就好似我半個仔咁,我都好耐冇見有倫媽媽,所以今日好開心。」



問到志偉會否叫他們盡快生B?志偉說:「都要㗎喇,睇吓佢個妹,話咁快就3個細路,個小朋友仲高過我,高過我唔難,呢個係標準第一關,所以時間過得好快。」問他有甚麼說話寄語一對新人?他說:「最緊要都係幸福、開心、快樂,我自己都係啱啱見到新娘,仲笑佢唔知識唔識講嘢,不過最緊要有倫鍾意。」至於會否代小黑寄語有倫?志偉就話:「都盡在不言中,之前知道有倫喺香港擺酒,都代佢通知其他uncle,個個都mark晒期嚟出席。」

相關新聞:【柯有倫結婚】苗僑偉睇住大 讚孝順有才華:香港擺酒我一定要到



至於今晚是否不會飲太多酒?志偉就笑言:「我本來都係諗住咁,點知見到班台灣幫問我今晚準備咗輪椅未,我今晚係主場我梗係唔驚佢哋啦。」



-----------------------------

《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw

-----------------------------

《動腦Q》周末主題夜

追加星期六、日 9:30 pm

星期一至五 10:30 pm

Day Day Q the money!

https://hk.adai.ly/veCxssynnV



(採訪、攝影:畢紹基、徐錦池)  柯受良兒子柯有倫今日在港,與太太Donna補擺喜酒。 柯受良兒子柯有倫今日在港,與太太Donna補擺喜酒。
新娘換上晚裝見傳媒。

新娘換上晚裝見傳媒。
 志偉又拉大隊,叫藝人朋友與一對新人合照。

志偉又拉大隊,叫藝人朋友與一對新人合照。
 其間台灣藝人吳宗憲、NONO等到達。

其間台灣藝人吳宗憲、NONO等到達。



 志偉說原本不打算飲太多,但被台灣幫挑撥後,可能要改變主意。

志偉說原本不打算飲太多,但被台灣幫挑撥後,可能要改變主意。




鍾意就快D Share啦!